למרות העונה הנהדרת עד כה והמקום השלישי בטבלת ליגת העל, מ.ס אשדוד הגיעה במצב רוח שפוף למדי למשחק הגביע אתמול (שני) מול הפועל רעננה מהלאומית, אחרי שני משחקים ללא ניצחון בליגה - הפסד לעירוני קריית שמונה וקודם לכן תיקו מול סכנין. בסופו של דבר השיגה הקבוצה ניצחון 1:3 שיכול אולי להוות את המדרגה שתעזור לה לצאת מהתקופה הפחות טובה בליגה.
"ידענו שיהיה משחק קשה ובאמת היה קשה, אבל גם בסגל החסר וגם בתקופה הזאת לדעת לעבור שלב בגביע זה יפה מאוד. היינו צריכים הרבה מאוד סבלנות במשחק והייתה לנו אותה", הודה בסיום המאמן, רן בן שמעון.
2 צפייה בגלריה
בגאיוקו חוגג
בגאיוקו חוגג
שחקני אשדוד חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
בן שמעון. מקבל את הפצועים חזרה
(צילום: ראובן שוורץ)
מבחינת בן שמעון, שרק לאחרונה האריך חוזה בשלוש וחצי שנים נוספות בעיר הנמל, ישנן בשורות חיוביות נוספות אותן הוא ייקח לקראת מפגש הצמרת ביום שני הבא נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. החלוץ האוגנדי, פאהד באיו חזר מפציעה, עליה חשבו באשדוד שתהיה חמורה יותר, כשגם שלומי אזולאי הקשר אמור להיות כשיר למשחק הבא אחרי שנעדר משלושת המשחקים האחרונים. כמו כן, מי שקיבלו לא מעט שבחים על המשחק אתמול והרוויחו את מקומם ברוטציה, הם שני צעירים, המגן הימני זוהר זסנו והקשר עוז בילו שסיפקו משחק נהדר.
בנוסף, חלון ההעברות אמנם הסתיים, אך באשדוד עדיין מצפים לשחקן הרכש החדש, הקשר הגנאי, מוג'יס זקאריה, שינחת בארץ רק בשבוע הבא, ושחקן הכנף שמיועד לאייש את המשבצת של שגיב יחזקאל, יעמוד בקרוב לרשות הצוות המקצועי.