מתח בנבחרת ישראל לקראת תוצאת בדיקת הקורונה הנוספת שיקיים היום (שני) קשרה של שחטאר דונייצק, מנור סולומון, זאת לאחר שטיסתו בוטלה בשל הדבקה בקבוצתו האוקראינית שלא איפשרה לו להגיע עדיין לסקוטלנד.
סולומון אמור היה לטוס הבוקר לגלזגו ולחבור לשחקני הנבחרת, אולם הדבקה של שני שחקני קבוצתו, אנדריי פיאטוב וטאראס סטפננקו, כמו גם שני אנשי צוות נוספים, הובילו את הקבוצה לסבב בדיקות קורונה מיידי ובידוד יזום של כל השחקנים.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון. נחשב לטוב בנבחרת במשחקים האחרונים
(צילום: עוז מועלם)
בבדיקה שעבר סולומון אתמול הוא נמצא שלילי, אולם הוא יעבור אחת נוספת היום ורק אם שוב יימצא שלילי בנבחרת צפויים להטיסו לסקוטלנד. בדיוק כמו במקרה של דן גלזר, לסולומון ברור כי אם במסגרת בדיקה נוספת, שבכל מקרה יצטרך לבצע על פי מתווה אופ"א בסקוטלנד, הוא יימצא חיובי - הוא ייאלץ להישאר בבידוד של שבועיים בסקוטלנד.
אם סולומון לא יוכל להגיע בסופו של דבר לסקוטלנד, מדובר יהיה במכה מקצועית גדולה מאחר שבנבחרת מחשיבים אותו לשחקן הטוב ביותר בשני המשחקים האחרונים נגד סקוטלנד וסלובקיה. צריך לזכור ששלושה שחקני הרכב קבועים לא הגיעו - שניים בשל הדבקת קורונה: דור פרץ וטאלב טואטחה, וגם ניר ביטון הפצוע.
2 צפייה בגלריה
גולסה מול שרי
גולסה מול שרי
צפוי לפתוח. גולסה
(צילום: אורן אהרוני)
מי שמועמדים להיכנס לנעליו של סולומון במקרה שגם הוא ייעדר הם עילאי אלמקייס, דיא סבע או שון וייסמן. בשל ההיעדרויות הרבות, אייל גולסה מועמד לפתוח בגלזגו, כשהמגן השמאלי עשוי להיות סאן מנחם או ג'ואל אבו-חנא.