למרות בקשת מינהלת הליגה ממשרד הבריאות, יורגוס דוניס לא יוכל לעמוד על הקווים של מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים מחרתיים נגד הפועל באר שבע, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. דוניס ועוזריו נחתו כבר אתמול (שני) לפנות בוקר וטרם הוצגו על ידי האלופה. זה לא מנע מהם להעביר אימון בכורה הערב בקריית שלום.
אחרי שיוצג רשמית, במכבי יבהירו כי דוניס רשאי להדריך את השחקנים מהקווים במשחק מול ריגה הלטבית בשבוע הבא בבלומפילד בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
אימון בכורה. יורגוס דוניס
(צילום: gettyimages)
המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר גרוטו, הבהיר מראש כי מאמנים זרים יהיו רשאים לצאת מבידוד לאימונים בלבד ולא למשחקים, ועקב כך לא יאפשר לדוניס לעמוד על הקווים מול באר שבע. לעומת זאת, במקרה של ליגת האלופות מדובר בהנחיות בינלאומיות.
במכבי תל אביב מתכוונים לטעון שאם המועדון הלטבי ינחת בארץ ושחקניו יתמודדו מול הצהובים, והמאמן יהיה רשאי לעמוד על הקווים - אין שום מניעה שלא יוכל להדריך את שחקניו גם במשחק מול באר שבע. הצהובים מעריכים כי דוניס יקבל את האישור, אבל לא ברור מה תהיה עמדת משרד הבריאות בנושא.
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
מכבי ת"א חזרה היום להתאמן
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א הכניסו לחוזים החדשים סעיף לפיו אם הליגה תושבת לתקופה של ארבעה חודשים, חוזי השחקנים יבוטלו לאותה עונה. מתברר כי אותו סעיף יחול על החוזים החדשים. ההערכה בקרב השחקנים היא הפעם הליגה לא תושבת לתקופה ארוכה כל כך. יתרה מכך, במועדון מבינים כי כל השחקנים החתומים על חוזים חדשים יכולים יהיו להפוך לשחקנים חופשיים. מדובר בשל כך בסעיף שמגן על המועדון, אבל לא נראה כי ייושם.
אייל גולסה הקרוב לחתימה על חוזה לשנתיים יחזור בקרוב לאימונים. בכל עונה הוא ירוויח 315 אלף דולר.

דור מיכה מבוקש בפולין

בפולין דווח שגורניק זאבז'ה בוחנת אפשרות לצרף את דור מיכה. הקשר ששוחרר ממכבי ת"א בעקבות פרשת "הכדורגלנים והקטינות", מעוניין למצוא קבוצה באירופה והמועדון שהגיע למקום התשיעי בעונה האחרונה עשוי לצרפו. המנהל הספורטיבי של גורניק, ארתור פלאטק יצר קשר עם נציגיו של מיכה, אך בשלב זה העסקה בין צדדים רחוקה מסגירה.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב
העסקה עדיין רחוקה מסגירה. מיכה
(צילום: עוז מועלם)
גורניק, אותה מאמן מרצין ברוש, היא אחת הקבוצות המעוטרות בהיסטוריית הכדורגל הפולני (חלוץ נאפולי ארקדיוש מיליק גדל בשורותיה), אבל התואר האחרון בו זכתה היה ב-1988. בעונת 2018/19 חזרה לאירופה אחרי 13 שנות הפסקה, אך הודחה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.
פורסם לראשונה: 07:30, 11.08.20