שחטאר דונייצק, כך מסתבר, סירבה להצעה של נאפולי שהייתה מעוניינת בשבוע שעבר לצרף את מנור סולומון ביום סגירת חלון ההעברות בכדורגל האירופי. ל-ynet נודע כי בדומה לאטאלנטה, גם הקבוצה אותה מאמן ג'נארו גאטוזו פנתה לשחטאר בניסיון להגיע עימה להסכם על מעברו של הקשר הישראלי, אבל האלופה האוקראינית דחתה זאת על הסף.
שחטאר מדברת על תג מחיר של 25 מיליון אירו והמטרה של סולומון היא להישאר בקבוצה עד ינואר או עד הקיץ הקרוב, ורק לאחר מכן לעשות את קפיצת המדרגה. סולומון קיים אתמול אימון מסכם חלקי לקראת המשחק הערב (רביעי, 21:45) נגד סלובקיה בליגת האומות. אולם היה זה מהלך מתוכנן שנועד להוריד ממנו עומסים.
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
שחקן מבוקש. סולומון
(צילום: AFP)
וילי רוטנשטיינר, שיודע כי נותרו לו שני משחקים בחודש הבא במסגרת ליגת האומות (בצ’כיה ונגד סקוטלנד בארץ) לפני עזיבתו הצפויה בדצמבר, לא תרגל הרכב באימון המסכם.
שחקנים בנבחרת סיפרו כי ג'ואל אבו חנא נראה לחוץ אחרי המסירה שלו לאופיר מרציאנו, שהובילה לטעות של השוער ב-2:1 מול צ'כיה. הבלם טוען כי הוא פצוע ואם לא יוכל לשחק, ייתכן כי אוראל דגני יוצב בעמדת המגן ועופרי ארד יפתח כבלם.
3 צפייה בגלריה
גולסה במאבק עם מקגרגור
גולסה במאבק עם מקגרגור
עשוי לפתוח במקום נאתכו. גולסה
(צילום: getty images)
בקישור עשויים אייל גולסה ומוחמד אבו פאני לפתוח במקומו של ביברס נאתכו. בהתקפה יחזור כנראה מונס דאבור ל-11 על חשבון שון וייסמן.