הפועל תל אביב צפויה לעלות למשחק גביע הטוטו הראשון שלה בשבת מול מ.ס אשדוד עם קבוצת הנוער, זאת בשל דרישת הבקרה התקציבית מהמועדון להעמיד ערבות נוספת של שישה מיליון שקלים, ונראה כי גם פתיחת העונה שלה בליגה נמצאת בספק רב.
היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו”ד עמית פינס, ויו”ר בקרת התקציבים, רו”ח סיגלית סייג, החליטו שהפועל ת"א תעביר את הערבות הנוספת מאחר שבמהלך העונה הבאה עשוי המועדון לקבל דרישה לתשלום חוב מהתביעות נגדו בפיפ"א.
3 צפייה בגלריה
איציק ניסנוב
איציק ניסנוב
איציק ניסנוב
(צילום: אורן אהרוני)
הנהלת הקבוצה הציבה אולטימטום לאוראל דגני, שהתבקש להשיב כבר היום (ראשון) אם הוא מקבל את ההצעה המחודשת והגבוהה שהוגשה לו בחוזה לשנתיים.
הקפטן זומן למחנה האימונים שיתקיים במלון בתל אביב, אבל הקבוצה מעוניינת להתארגן ומתכוונת להשאיר את הבלם בסגל. אם הוא לא ימשיך יוחתם במקומו בלם ישראלי אחר.
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני מתוסכל
אוראל דגני מתוסכל
אוראל דגני. אמור לקבל 170,000 דולר לעונה בחוזה לשנתיים
(צילום: ראובן שוורץ)
דגני (32) מחזיק בחוזה לעונה הבאה על סך 200 אלף דולר. אחרי שההנהלה דרשה ממנו לקצץ 47 אחוז, הוחלט להגיש לו הצעה גבוהה יותר בכדי לנסות להשאירו, בין היתר בשל דרישה של ניר קלינגר, שמאז סיום העונה מנסה לשכנע אותו להמשיך.
בפגישה שנערכה בימים האחרונים הוצע לדגני חוזה לשנתיים תמורת 170,000 דולר לעונה. כלומר, הוא ייקצץ 15 אחוז בלבד ויקבל סכום גבוה יותר מזה שהוא אמור לקבל בבית"ר ירושלים (כ-150,000 דולר), הטוענת כי הציעה לו לחתום לשנתיים. בשיחות שקיים עם הפועל תל אביב טען דגני כי בית"ר הציעה הציעה לו חוזה לשלוש שנים.
דגני סיפר בפגישה עם אנשי הפועל ת"א כי הוא מעדיף לצאת לחו"ל. הבלם לא מרבה לשתף את סוכנו אדם קידן, שסופג ביקורת גם בהפועל. "כל יום יש איתו משהו אחר, הוא בעצמו לא יודע מה קורה עם דגני", אמרו במועדון על הסוכן. "דגני עושה לו בית ספר וככה קשה להתנהל מולו". קידן סירב להגיב לטענות נגדו.
3 צפייה בגלריה
קלינגר מאוכזב
קלינגר מאוכזב
מנסה לשכנע את דגני להישאר. קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל אף אמרו לדגני כי לא ידרשו את 100 אלף הדולר שהוא מחויב לשלם לקבוצה במקרה של העברה לחו"ל אם תגיע הצעה בשלב מאוחר יותר.
"דגני צריך לתת לנו תשובה סופית היום", אמרו בהפועל. "הגשנו לו הצעה עם קיצוץ מינימלי, וסכום גבוה מזה שהציעה בית"ר ירושלים. הוא חייב להגיד לנו היום מה קורה כדי שנתארגן. זו תהיה טיפשות מצידו לעבור כקפטן הפועל לבית"ר בלי שום שדרוג".
הקבוצה תצא היום למחנה האימונים. אחרי ההפסד להפועל כפר שלם מהלאומית במשחק האימון ביום שישי האחרון, הקבוצה תתחיל להתאמן עם כל הזרים שלה. גם הבלם הדרום אפריקאי סיאנדה קולו הצטרף.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, מנהל הקבוצה מורדי דדון עבר ביום רביעי האחרון שימוע על ידי הנהלת הקבוצה ומחכה לתוצאותיו.
פורסם לראשונה: 07:19, 02.08.20