בהפועל באר שבע כועסים על רמזי ספורי, על כך שאירח אתמול (שני) שף פרטי בביתו, זאת על רקע הנחיות מינהלת הליגות ומשרד הבריאות כי על השחקנים להימצא בשגרת בידוד ביתי מלא, למעט יציאה לאימונים ומשחקים. ספורי והשף אף פרסמו באינסטגרם תמונה של שניהם מחובקים כשהם ללא מסיכות פנים. "זה לא תקין ויטופל", אמר גורם במועדון.
רק בימים האחרונים התאוששה באר שבע מהתפרצות של הנגיף, במהלכה נדבקו שישה מאנשי הצוות המקצועי כולל המאמן יוסי אבוקסיס, מנכ"ל המועדון אסי רחמים ותשעה שחקנים. בשל ההתפרצות נעצרו אימוני הקבוצה לשבוע וחצי, מה שפגע בהכנות למשחק ביום חמישי הקרוב נגד סלביה פראג בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית.
1 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
רמזי ספורי עם השף
(מתוך האינסטגרם של ספורי)
מיד לאחר שהעפילה הקבוצה לליגה האירופית, לפני כשבועיים וחצי ועוד לפני שהתגלה שאנשי הקבוצה חלו בנגיף, התייחס יוסי אבוקסיס למגבלות הקורונה שנועדו על מנת לאפשר קיום של משחקי כדורגל בארץ: "אני חושב שהכדורגל הישראלי צריך להמשיך במתכונת של בית ואימונים. צריך שתהיה ענישה קשה לקבוצות שיפרו את התקנון ואת ההנחיות".
במתווה שגובש על ידי המינהלת ומשרד הבריאות נכתב כיצד אמורים להתנהל השחקנים בתקופה זו: "עד למועד חידוש המשחקים ישהו כל השחקנים והצוותים המקצועיים של קבוצות הליגות המקצועניות בבידוד ביתי, באופן בו הם יהיו רשאים לצאת מביתם לאימונים ולמשחקים ו/או לפעילות רשמית של הקבוצה בלבד כמו גם ליציאה 'להתאווררות' סביב הבית, כאשר בכל יציאה מהבית ישמרו השחקנים על הנחיות משרד הבריאות בהקפדה יתרה, בדגש על עטית מסיכה, כללי הריחוק החברתי ושמירה על היגיינה".
מהפועל באר שבע נמסר בתגובה: "במסגרת המגבלות, השחקן ואשתו חגגו את יום ההולדת של רמזי שיחול מחר עם ארוחת שף זוגית בביתם".
למרות פניית ynet, רמזי ספורי לא הגיב לידיעה. תגובתו תובא כשתתקבל.