זעזוע בבני יהודה. המאמן אלישע לוי סיים את דרכו בקבוצה עקב חילוקי דעות עם ההנהלה, כך הודיע הערב (שלישי) המועדון הכתום. "אנו מודים לאלישע על תקופה יפה ורוצים לאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך". מדובר בחילוקי דעות מקצועיים שלא ניתן היה לגשר עליהם, ולכן הוחלט לסיים את הקשר בין הצדדים.
הקבוצה התחילה את העונה בצורה בינונית עם ארבע נקודות בשלושת המחזורים הראשונים. אלישע לוי מונה למאמן בני יהודה בינואר 2020 והוביל אותה לחצי גמר גביע המדינה שם הפסידה להפועל באר שבע. את העונה שעברה סיימה בני יהודה במקום השביעי וגילתה יכולת טובה.
1 צפייה בגלריה
 אלישע לוי
 אלישע לוי
אלישע לוי ובני יהודה כבר לא
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעלים של בני יהודה, ברק אברמוב, אמר: "אלישע הוא קודם כל בחור נהדר ומאמן טוב. אבל לצערי, כמו בעסקים, לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים והחלטנו שעדיף לשני הצדדים להיפרד ברוח טובה. אני רוצה לומר תודה גדולה לאלישע ולאחל לו בהצלחה בהמשך".
לוי עצמו אמר: "אני רוצה להודות לברק אברמוב על העבודה המשותפת והמהנה בקבוצה בשנה החולפת. כמו כן לצוות המקצועי, הניהולי ולאוהדי בני יהודה על התמיכה. בהצלחה בהמשך".
אוהדי בני יהודה לא קיבלו ברוח טובה את פיטוריו של המאמן, יחד עם מכירתו של החלוץ דור ג׳אן השבוע, ומתכוונים לצאת שוב במחאות כנגד הבעלים ברק אברמוב , במטרה לגרום לו למכור את הקבוצה.