למכבי תל אביב אין עדיין מאמן, אבל שחקנים יש לה והיום (ו') היא סיימה בהצלחה את מחנה האימונים בירושלים. האלופה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים במשחק הכנה לעונה החדשה בזכות שער ניצחון שכבש איתי שכטר (9) אחרי טעות של השוער איתמר ניצן.
שתי הקבוצות ביצעו חילופים רבים ועלו בהרכבים שונים לשתי המחציות. מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, האבל על מות אביו ז"ל, לא הדריך בשל כך את שחקניו מהקווים.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שכטר חוגג
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מהלך המשחק

מכבי ת"א עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית. הגנת בית"ר החזירה כדור לאיתמר ניצן, איתי שכטר לחץ את השוער, שניסה להרחיק אבל בעט על החלוץ ומשם הכדור המשיך לרשת. כעבור חמש דקות בית"ר כמעט והשוותה. עידן ורד בעט מ-16 מטר, דניאל טננבאום הדף מעל המשקוף. 
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בדקה ה-23 שכטר היה קרוב לסדר למכבי ת"א שער שני. החלוץ חטף כדור, חדר לרחבה והוציא רוחב, אבל הבעיטה של אילון אלמוג הורחקה מקו השער.
3 צפייה בגלריה
ממן רודף אחרי פרץ
ממן רודף אחרי פרץ
ממן רודף אחרי פרץ
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בדקה ה-54 פרץ אורי מגבו לעבר השער ובעט חזק מעל למשקוף. בדקה ה-70 בעט אלירן עטר כדור חופשי מעל למשקוף. ניסיון נוסף של הירושלמים היה כאשר שלום אדרי בעט מרחוק (75), אבל השוער דניאל פרץ הדף בזינוק.

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; דיוגו ורדאסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, שי קונסטנטין; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, חנן ממן, לירן רוטמן, עידן ורד; שלומי אזולאי. כן שותפו: טל בן חיים, אופיר קריאף, אורי מגבו, רועי פדידה, תמיר עדי, דן איינבינדר, ליוואי גרסיה, שלום אדרי, עוזיאל פרדו, אלירן עטר.
מכבי תל אביב: דניאל טננבאום; נועם כהן, אנריק סבוריט, שרן ייני, אופיר דוידזאדה; דן גלזר, עידו שחר, דור פרץ, אילון אלמוג; אדוארדו גררו, איתי שכטר. כן שותפו: דניאל פרץ, מאור קנדיל, איתן טיבי, עמית גלזר, מתן בלטקסה, רוסלן ברסקי, עדן קארצב, אבי ריקן, בר כהן, ניק בלקמן, דור תורג'מן, רונן חאנצ'יס. 
פורסם לראשונה: 09:56, 31.07.20