קובי רפואה ושחקני עירוני ק"ש פתחו אמש (שבת) עונה עם ניצחון חוץ חשוב וקשה באשדוד - 0:2, והשמחה בחדר ההלבשה של הקבוצה הייתה גדולה.
אחרי שנים לא פשוטות בתחתית הליגה איזי שרצקי מכוון לפליאוף העליון ומצפה לראות כדורגל מהנה שיחזיר לו את האהבה והמוטיבציה להשקיע. אתמול זה לא היה משחק גדול של ק"ש, אך זה היה משחק יעיל תוך כדי ניצול מצבים מצוין.
1 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה חוגג עם החברים
יוג'ין אנסה חוגג עם החברים
מכוונים למעלה. יוג'ין אנסה חוגג עם החברים
(צילום: אבי רוקח)
צמד שחקני ההתקפה לוסיו ויוג'ין אנסה, שערך בכורה בהרכב, כבשו וסידרו לרפואה ניצחון חוץ חשוב. שחקן בק"ש סיפר על התחושות: "בנו אצלנו קבוצה חדשה לגמרי וצריך זמן להתחבר. אלו שלוש נקודות שחתומים עליהם שחקני הרכש ואין ספק כי צמד החלוצים שלנו יעשו הרבה מאוד כאבי ראש להגנות הליגה, מילת המפתח היא המשכיות". בק"ש שפעו מחמאות לצמד הבלמים עידן נחמיאס ואורי דהן שהיו מצוינים ועשו להתקפת אשדוד חיים לא פשוטים כלל.

אלישע לוי: "ציננו את ההתלהבות של סכנין"

שמחה גדולה בבני יהודה אחרי ה-0:3 המרשים על העולה החדשה משערים של דור ג'אן, שי מזור ועמית זנטי. "אנחנו שמחים על התוצאה, אבל יותר על הדרך. באנו למשחק חוץ קשה מאוד והפכנו אותו לנוח. ציננו את ההתלהבות של סכנין. שלטנו מההתחלה ועד הסוף", אמר המאמן אלישע לוי.
תאמבי סגס, ששיחק מול האקסית, הוסיף: "חשוב לפתוח את הליגה בניצחון, בטח 0:3, וזה ייתן לנו ביטחון. תמיד מרגש לחזור לדוחא, זו כפר פעם שנייה שלי מול סכנין".