אלכסנדר פשיץ' נוטה לעזוב את מכבי תל אביב, וכבר ישנו מועדון שמעוניין לקלוט אותו. ל-ynet ספורט נודע כי פרנצווארוש מנהלת מגעים מאחורי הקלעים לצירופו של החלוץ הסרבי לקראת העונה הבאה. מדובר במוליכת הליגה ההונגרית, ששיחקה העונה בליגת האלופות ונמצאת בדרך הבטוחה למדי לזכייה נוספת באליפות.
לחלוץ הסרבי ולמכבי יש אופציה לגבי הארכת חוזהו לעונה נוספת, אולם עוד במהלך העונה שיתף השחקן את חבריו לחדר ההלבשה בקריית שלום כי הוא נוטה לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)
בעניין אחר - אייל גולסה עשוי להיות כשיר למשחק העונה שיתקיים בבלומפילד בעוד כשבועיים נגד מכבי חיפה. מי שנפצע אמש בניצחון על אשדוד בגביע הוא מתן חוזז, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי.
במועדון היו מרוצים מההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. "לפחות ואן לוון הסיק את כל המסקנות מהטעויות שלו בהפסד בליגה בתחילת השבוע באשדוד״, אמרו שחקנים במכבי. הפעם, ההולנדי החזיר להרכב את איתן טיבי, שיתף את דן גלזר שהוחלף במחצית והעלה התקפה אחרת לגמרי. במקום פשיץ', אילון אלמוג וחוזז, עלו הפעם ניק בלקמן, טל בן חיים, שסיים את סדרת החינוך מחוץ לסגל, ואדוארדו גררו.
"הפעם התחלנו יותר רעבים ואגרסיביים", הודה כובש שער הניצחון מבעיטה חופשית, דור פרץ. "לא היה קל, אבל הגיע לנו לנצח, 0:1 חשוב גם להמשך המומנטום בליגה. זה היה אופי, חד וחלק. הראש שלי כבר בקריית שמונה. אני מרגיש נהדר, כל הזמן אמרתי שהחלום שלי לשחק בכל שלושה ימים".
2 צפייה בגלריה
פרץ חוגג
פרץ חוגג
פרץ חוגג. "אופי, חד וחלק"
(צילום: עוז מועלם)
"התחלנו מצוין, הייתי שבע רצון בהשוואה למשחק הליגה בראשון. התחלנו טוב גם את המחצית השנייה ויצרנו הרבה הזדמנויות, כבשנו מבעיטה חופשית. נתחיל מחר ההתאוששות לקראת המשחק בראשון נגד קרית שמונה ונגיע מוכנים", סיכם ואן לוון.
פורסם לראשונה: 08:27, 22.04.21