יממה לפני המשחק מול סקוטלנד (שישי, 21:45) - בפתיחת ליגת האומות - יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, שוחח עם שחקני נבחרת ישראל בשיחת זום. "אני מעריך את המאמץ האישי והקבוצתי שלכם להגיע למרות שהקבוצות שלכם מעבר לים העדיפו שלא תגיעו. זה רק גורם לי להעריך עוד יותר את המחויבות שלכם לנבחרת ישראל".
חסון שיתף את השחקנים בהחלטת הנהלת ההתאחדות למנות את וילי רוטנשטיינר ואלון חזן כמי שיובילו את הנבחרת: "‎ההחלטה היא מתוך הערכה לעשייה שלהם ומתוך הכרה ברורה להערכה שלכם כלפיהם וליחסי העבודה והחברות המצוינים שנבנו בשנתיים האחרונות. זה בהחלט משהו שעשוי וצריך לתת לנו ערך מוסף גם על כר הדשא".
2 צפייה בגלריה
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
יו"ר ההתאחדות אורן חסון
החמיא לשחקנים. חסון
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
‎חסון סיכם: "אלה ימים מיוחדים ושונים, בהם הקהל שאתם מורגלים לפגוש אותו לא נמצא באצטדיונים. ועדיין, מאות אלפים יצפו בכם, יתאחדו סביב הנבחרת הלאומית ויחזיקו לכם אצבעות. אני בטוח שתעשו הכל כדי לגרום להם להיות גאים ומלאי הערכה להקרבה שלכם, לאיכויות, לכבוד למדים הלאומיים".
ההתאחדות גם חשפה את המדים החדשים של הנבחרת, למשחק מול סקוטלנד והם בצבע לבן אחיד.
2 צפייה בגלריה
מדים חדשים לנבחרת ישראל
מדים חדשים לנבחרת ישראל
מדים חדשים לנבחרת ישראל
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

הנבחרת תעלה עם שלושה בלמים

המאמן החדש, וילי רוטנשטיינר, יציב מערך שיכלול שלושה בלמים, אותו הוא יזם בעצמו בעידן אנדי הרצוג. נראה כי שחקני סלטיק ניר ביטון וחאתם אלחמיד יפתחו יחד עם איתן טיבי כבלמים.
אלי דסה יפתח בצד ימין של ההגנה. בקישור, הקפטן ביברס נאתכו ומנור סולומון יעלו בהרכב. נכון לעכשיו זוכה דור פרץ לעדיפות על פני דן גלזר. בחוד יפתחו ערן זהבי ומונס דאבור, מאחר ששון וייסמן לא שיחק לאחרונה והיה עסוק במעבר לוויאדוליד.