הפועל חיפה ביצעה היום שתי החתמות לקראת העונה הבאה. וויליאם אגדה, החלוץ הניגרי של הפועל קטמון מהליגה הלאומית, הושאל לקבוצתו של חיים סילבס לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בכך עקפה הפועל את מכבי חיפה, שרצתה גם היא את השחקן הניגרי. בנוסף, לירן סרדל, שרשם 158 הופעות ליגה במדי המועדון ונבחר לשחקן העונה במשל האוהדים, סיכם את תנאיו לעונה נוספת. החתימה על החוזה לבקשתו, תיערך לאחר ט' באב. הבעלים יואב כץ ציין כי החתמתו של הקשר, לצדם של סער פדידה ותומר אלטמן, משלימה את לב חוליית הקישור מהעונה החולפת ומייצרת המשכיות.
"אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון שהוא הרבה מעבר לבית עבורי", אמר סרדל לאחר הסיכום. "תודה לאוהדים על החום והאהבה שקיבלתי. אני אתן הכל להחזיר על המגרש, על מנת שנעמוד במטרות שנציב. תודה גדולה ליואב כץ, אורן שטרלינג, חיים סילבס והצוות המקצועי על האמון והתמיכה ולסוכן שלי אבי נמני". גל אראל אמור לסכם גם הוא את תנאיו במועדון, ובנוסף בן אז׳ובל ששיחק במועדון לפני שנתיים צפוי להצטרף לאימונים.
6 צפייה בגלריה
וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה
אגאדה
(צילום: באדיבות הפועל חיפה)
6 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מרימים את לירן סרדל
שחקני הפועל חיפה מרימים את לירן סרדל
שמח להמשיך. סרדל
(צילום: עוז מועלם)
גם במכבי נתניה מתכננים את העונה הבאה, והודיעו הבוקר (שני) על החתמת חלוץ. קוואן פרייטר הג'מייקני חתם לעונה אחת בקבוצה עם אופציה לשלוש עונות, ויחל את אימוניו בנפרד עד תום הבידוד, בסופו יצטרף לשאר הקבוצה.
6 צפייה בגלריה
ברוך הבא. פרייטר
ברוך הבא. פרייטר
ברוך הבא. פרייטר
(צילום: מכבי נתניה)

מאמן השוערים החדש של מכבי חיפה רוצה להשאיר את חיימוב

גיא חיימוב אמנם סיים חוזה של שנתיים במכבי חיפה, אבל כעת יש סיכוי שיישאר. במהלך העונה החולפת חיימוב הפך לשוער השני של ג'וש כהן וגם חווה פציעת כתף ממושכת, וכבר היה נראה שהוא בדרך לאתגר הבא. מה ששינה את התוכניות הוא צירופו של מאמן השוערים גיא ויזינגר לצוות, שמכיר את היטב את חיימוב מהתקופה בהפועל באר שבע, ומעוניין לראות אותו נשאר ומתחרה על העמדה עם כהן.
במועדון דווקא חושבים אחרת ומעדיפים לקדם את שוער הנוער שריף כיוף, שנחשב לצעיר מבטיח ורוצים לתת לו קרדיט. ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים. בתוך כך, הירוקים שהחלו אמש (ראשון) באימונים ממשיכים בחיפושים אחרי חיזוק לסגל, כשהמו"מ מול ג'ורג' מנדז'ק נמשך, וברק בכר בוחן אופציות נוספות לקשר זר. סינטיהו סלליך שלא האריך את חוזהו למרות שקיבל הצעה, דורש הצעה משודרגת וסוכניו בוחנים לו אופציות בחו"ל.
6 צפייה בגלריה
גיא חיימוב מאוכזב
גיא חיימוב מאוכזב
ימשיך בירוק? חיימוב
(צילום: גיל נחושתן)
מ.ס אשדוד החתימה שני זרים חדשים: באיו עזיז פאהד (22), שכבש 12 שערים בעונה האחרונה וייפרס מהליגה האוגנדית. כמו כן יש לו 2 שערים ב-5 הופעות בנבחרת אוגדנה. השחקן השני הוא ננאד סבטקביץ' (24) בלם שברזומה שלו 103 הופעות ו-7 שערים בליגה הראשונה בסרביה. השניים יגיעו בקרוב לארץ וייכנסו לבידוד.
6 צפייה בגלריה
באיו עזיז פאהד
באיו עזיז פאהד
עזיז פאהד
(צילום: באדיבות מ.ס אשדוד)
6 צפייה בגלריה
ננאד סבטקוביץ'
ננאד סבטקוביץ'
סבטקוביץ'
(צילום: באדיבות מ.ס אשדוד)
פורסם לראשונה: 10:14, 27.07.20