הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות שלה לקראת חזרת הפלייאוף בליגת העל, אבל היכולת הזו בטח לא תספק את יוסי אבוקסיס, שיודע שצריך לעבוד קשה מאוד בימים שנותרו.
הערב (חמישי) ב"ש סיימה רק ב-2:2 מול הפועל רמת השרון מהלאומית במשחק הכנה שנערך באצטדיון גרונדמן.

4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן כהן)

המארחת אמנם מדורגת במקום החמישי בליגת המשנה, אבל היא לא משוכה ששחקני ב"ש אמורים להתקשות מולה, בטח אחרי ה-2:4 מול נתניה לפני מספר ימים.

אבל רמה"ש הציגה משחק לא רע בכלל, ניצלה טעויות של יריבתה וכבשה פעמיים. זה החל עם שער של עמית מגוז בדקה ה-21, קייס גאנם (54) השווה אחרי בישול לא רע של אלטון אקולטסה.
11 דקות מאוחר יותר אליאור משעלי התגבר על עמית ביטון שחלם והחזיר את היתרון למארחת, תומר יוספי (87) קבע שוויון לקראת הסיום אחרי ערבוביה ברחבה.

מהלך המשחק

דקה 21': שער! 0:1 להפועל רמת השרון. ההזדמנות האמיתית הראשונה במשחק הייתה של המארחת מהלאומית ופריצה יפה של אביאל בן חמו סידרה לעמית מגוז את שער היתרון.
26': כמעט השוויון. גאנם לחץ על הגנת רמה"ש והצליח לחטוף את הכדור. במקום לבעוט ממצב נוח, הוא חיפש את המסירה לווארן, אבל החלוץ לא הגיע.

4 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה
(צילום: הפועל באר שבע)
33': עוד צ'אנס טוב לב"ש. כדור גובה טוב של ז'וסואה מצא את גאנם שבעט מהאוויר, אבל סהר חסון הדף טוב.
50': אור אוסטוינד, שעלה כמחליף היה חייב לעשות יותר עם הכדור שהגיע אליו. הקשר מצב את עצמו במצב לא רע והפציץ ברגל שמאל, אבל לא הצליח למצוא את המסגרת.

4 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
זה לא ב"ש שאבוקסיס רוצה לראות. ויטור
(צילום: הפועל באר שבע)

54': שער! הפועל ב"ש משווה ל-1:1. עם המון כוח, אלטון אקולטסה חתך לרחבה, העביר רוחב וקייס גאנם מצא את הרשת בנגיעה.
65':שער! 1:2 להפועל רמה"ש. איפה ההגנה של ב"ש? עמית ביטון חלם, אליאור משעלי אמר תודה, התגבר עליו וגילגל לרשת מול שטקוס.
81': רכבת המחליפים נמשכה ושון גולדברג, שעלה אף הוא מהספסל הגיע למצב נהדר אחרי דאבל פס עם נתי אסקיאס הצעיר - גולדברג בעט בימין, וולקוביץ' הדף בקצות האצבעות לקרן.
87': שער! הפועל ב"ש משווה ל-2:2. הבעיטה החופשית של ניב זריהן הייתה רעה, אבל הטעתה את ההגנה, ותומר יוספי הצליח לחמוק לה, ומשני מטרים, בעט לרשת.

הרכבים

הפועל רמת השרון: סהר חסון; יובל לוין, עבדולי גרגרוי, יובל שדה, חיים איצרין; יואב הופמייסטר, עמית מגוז, יניב בריק; רוי רונן, אביאל בן חמו, רומליו דה קוסטה.
הפועל באר שבע: אוהד לויטה; דוד קלטינס, שיר צדק, מיגל ויטור, אורן ביטון; דוד סימאו, מרואן קבהא, ז'וסואה; קייס גאנם, אלטון אקולטסה, אנתוני וארן.

ניצחון בכורה לקריית שמונה בהכנה

עירוני קריית שמונה השיגה ניצחון חוץ 0:2 על הפועל חדרה במשחק הכנה גם כן. זיו מורגן כבש בדקה ה-45, עידן רטה הכפיל (72). עבור הצפוניים מדובר ב'וי' ראשון במשחק אימון, אחרי ה-2:2 מול בני סכנין מהלאומית. מכבי נתניה גברה 0:2 על בית"ר ת"א/בת-ים מהלאומית. גבי קניקובסקי (15) ורועי קהת (71) כבשו.

4 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
חדרה איכזבה. אבו פאני
(צילום: שלומי גבאי, הפועל חדרה)
פורסם לראשונה: 18:50, 21.05.20