מכבי חיפה, שתפגוש מחר (חמישי, 20:00) את קייראט בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, התבשרה היום כי רופא המועדון נדבק בקורונה ולכן השחקנים והצוות המקצועי ייכנסו לבידוד בכל זמן שאין אימון או פעילות קבוצתית.
השחקנים והצוות גם נבדקו והתוצאות שלהם יצאו שליליות, למעט הרופא שנמצא חיובי כאמור ונכנס לבידוד מיידי לפי ההנחיות.
2 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי חוגג עם החברים
צ'ארון שרי חוגג עם החברים
ישר לבידוד. שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
המאמן ברק בכר הזהיר את שחקניו לקראת המשחק הערב מול הקבוצה הקזחית וביקש מהם להגיע דרוכים. במועדון בטוחים שהקזחים הרבה יותר חזקים מהקבוצה הבוסנית שעברו בשבוע שעבר. בכר מתכוון להמשיך באותו הרכב מהמשחק באירופה.
גורם בחיפה אמר: "קייראט זה לא טיול, מדובר בקבוצה טובה עם שחקנים מנוסים. נצטרך להגיע מוכנים ודרוכים". דוניו גודסאווי, שמועמד להחליף את מוחמד עוואד בהתקפה, מתקרב לירוקים וההערכה היא כי עד שבוע הבא הוא יצטרף לקבוצה.

חדרה חזרה להתאמן

לאחר ארבעה ימים ללא אימונים בשל הקורונה, הפועל חדרה שבה לפעילות בהתאם להוראות המינהלת ומשרד הבריאות. הקבוצה מתאמנת כמובן ללא המאמן שרון מימר שנדבק בקורונה, וללא ארבעה אנשי צוות ושני שחקנים נוספים שנמצאו גם כן חיוביים.
בנוסף, מי שהתבקש שלא להגיע לאימונים להודעה חדשה הוא החלוץ אסי גומה שהתלונן על תסמינים למרות שיצא שלילי בבדיקה. מי שנזעק לנהל את הפן המקצועי הם צוות האימון של קבוצת הנוער ברשותו של רון קלר, שיעמוד על הקווים בשבת במשחק הדחוי מול בית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
מימר על הקווים
מימר על הקווים
שרון מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
בחדרה בירכו על החזרה לאימונים והתחייבו בפני מינהלת הליגה לשמור על החוקים והכללים לאור התחלואה המתגברת בארץ. לכן קיימו נציגי ההנהלה שיחה עם השחקנים שבה נאמר להם כי "הבידוד הוא חובה ואין להפר אותו, מה שאומר שאתם יוצאים מהבית למגרש ובחזרה הביתה. במידה ויתברר שמישהו כאן מפר את הכללים הוא ייענש בחומרה".