אייל גולסה על סף סיכום על חוזה לשנתיים במכבי ת"א ומסתמן כי בימים הקרובים יחתום רשמית.
כזכור, אחרי שמכבי הגישה לקשר חוזה לשנתיים על סך 250 אלף דולר לעונה (הרוויח אשתקד 270 אלף), גולסה סירב והבהיר כי לא יקבל את ההצעה הזו. כעת החליטו במכבי להגדיל את שכרו ל-315 אלף דולר בחוזה לשנתיים.
3 צפייה בגלריה
אייל גולסה בועט
אייל גולסה בועט
יישאר? גולסה
(צילום: אורן אהרוני)
נותרו פרטים אחרונים כדי לסגור את העסקה, בין היתר אותו "סעיף קורונה" שהוכנס בחוזים החדשים, המאפשר למועדון לקצץ לשחקן במקרה של איבוד הכנסות מהיעדר קהל וכדומה.
גולסה, שמבוקש גם בפרטיזן בלגרד, צפוי להצטרף לשחקנים נוספים שנשארו במכבי כמו איתי שכטר, שרן ייני ואבי ריקן, אולם אלו קיצצו כ-50 אחוז משכרם. בעוד גולסה קיבל תוספת של למעלה מ-100 אלף דולר לשנתיים הבאות (שידרוג של 17 אחוז).
המאמן החדש של האלופה יורגוס דוניס צפוי לנחות במהלך הלילה בישראל.
3 צפייה בגלריה
אייל גולסה מכבי תל אביב
אייל גולסה מכבי תל אביב
יקבל שדרוג בשכרו. גולסה
(צילום: עוז מועלם)

אנורתוזיס רוצה לצרף את מיכה באופן מיידי

דור מיכה ועומר אצילי מבוקשים בקבוצות הגדולות בקפריסין. את מיכה אנורתוזיס פמגוסטה מעוניינת לצרף מיידית, ומחכה לראות כיצד הסאגה שלו מול מכבי תל אביב תסתיים. באצילי מעוניינות אפואל ואומוניה ניקוסיה, אך הוא מעדיף בשלב זה לראות אם יקבל הצעות מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה, ובמידה שלא יסכים לצאת לחו"ל.
מכבי ת"א אישרה הבוקר לראשונה כי היא תשחרר באופן רשמי את השניים רק לאחר שהפרקליטות תפרסם את החלטתה בנושא של השניים, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
מבוקש בקפריסין. דור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
ריגה הלטבית, שהוגרלה מול מכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות, אמורה להגיע בשבוע הבא לבלומפילד והמשחק ייערך בישראל.