בהפועל באר שבע זעמו בסיום ההפסד 1:0 להפועל תל אביב אמש (ראשון) על צוות השיפוט בראשותו של השופט דניאל בר נתן. בב"ש ניסו ולא הצליחו להבין מדוע הוחלט לפסול את שער השוויון שכבש חאתם אלחמיד עמוק בתוך תוספת הזמן.
בקבוצה נזכרו במקרה דומה העונה שגם בו לטענתם קופחו קשות על ידי בר נתן צוותו. זה קרה בתיקו 2:2 של הקבוצה נגד הפועל חדרה, כשאז נפסל שער בתוספת הזמן של איתמר שבירו בשל נבדל כביכול של אנתוני וארן, שגם אתמול היה זה שלטענת השופטים היה בעמדת נבדל והפריע להגנה במהלך כיבוש השער.
4 צפייה בגלריה
בר נתן. ביקורת בב"ש עליו
בר נתן. ביקורת בב"ש עליו
בר נתן. ביקורת בב"ש עליו
(צילום: אורן אהרוני)
בקבוצה גם לא אהבו את ההחלטה להרחיק כמה דקות קודם לכן את מרסלו מלי בעקבות משחק מסוכן. יש לציין שרק בשבוע שעבר, ב-2:2 נגד קרית שמונה, באו בטענות אנשי ב"ש לשופט דוד פוקסמן על הרחקתו של ז'וזואה.
"ברור שאף אחד לא בא מראש כדי לפגוע בנו, אבל בזמן האחרון יש יותר מדי טעויות של שופטים נגדנו. צריכים לעשות עם זה משהו", אמר ביציאה מהאצטדיון בכיר במועדון. בב"ש שוקלים לשלוח מכתב לאיגוד השופטים כדי להסב את תשומת ליבם לעניין. מנגד, ישנם גם גורמים בקבוצה שהביעו ביקורת על אלחמיד, שפלט לאחר המשחק מילים מיותרות לבר נתן וראה את הכרטיס האדום הישיר. שחקן ההגנה עשוי לעמוד לדין בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ולספוג הרחקה ממושכת מעבר להרחקה האוטומטית.
4 צפייה בגלריה
אל חמיד בפעולה
אל חמיד בפעולה
אלחמיד. לא רגוע מאז שחזר לב"ש
(צילום: עוז מועלם)
"גם השבוע וגם בשבוע שעבר בקרית שמונה קשה לנו לבוא ולהתלונן על השיפוט כששחקנים מתבטאים בצורה לא ראויה כלפי השופטים ומורחקים. כדי שנוכל לבוא בטענות לשופטים אנחנו קודם כל צריכים להיות בסדר", הסבירו במועדון.
אלחמיד עצמו היה נסער גם בסיום, וכתב באינסטגרם: "שחקן עולה ב-40 אחוז, מסכן את הבריאות שלו בשל הרעב שלו לנצח משחקים ולהגיע להישגים. באים שופטים חלשים, פוסלים לו גול חשוב מאוד למועדון ועוד אסור לו למחות על זה. תפסיקו לחשוב שאתם מעל המשחק. אתם בסך הכל שופטים, לא יותר. כדורגל זה החיים שלנו. אתם צריכים להבין את זה. ביזיון". לאחר כמה דקות אלחמיד מחק את הפוסט.
תגובת איגוד השופטים תובא לכשתתקבל.
4 צפייה בגלריה
הסטורי של אלחמיד בסיום המשחק
הסטורי של אלחמיד בסיום המשחק
הסטורי של אלחמיד בסיום המשחק
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של חאתם אלחמיד)
4 צפייה בגלריה
הסטורי שאלחמיד העלה בסיום
הסטורי שאלחמיד העלה בסיום
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של חאתם אלחמיד)
מעבר לאכזבה מפסילת השער, שהיה מעניק לב"ש נקודה, בקבוצה מודאגים מאוד מכך שלא יצליחו להיכנס לפלייאוף העליון. לב"ש שני משחקים עד תום הסיבוב השני: נגד מכבי פתח תקווה החזקה ובני יהודה של האקס יוסי אבוקסיס, שנלחמת על חייה בליגה. אלחמיד, מלי וז'וזואה ייעדרו מהמשחק נגד פ"ת. לואי טהא, שהתלונן אתמול לקראת הסיום על כאבים והוחלף נמצא בספק. בב"ש מתנחמים בכך שלפחות אלטון אקולטסה וסינטיהו סלליך שולבו כמחליפים לאחר תקופה ארוכה בה היו פצועים. הברזילאי פארליי רוסה נכנס לבכורה כמחליף ונראה טוב. בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של וארן, שגם אתמול וגם נגד קרית שמונה הגיע למצבי כיבוש נוחים והחמיץ.