ניר לוין ימשיך כמאמן הנבחרת הצעירה, כך נודע לראשונה ל-ynet. חוזהו של לוין מסתיים באוקטובר, אולם ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל החליטה להמשיך עם המאמן לפחות עד לשנה הבאה. לוין בן ה-58 מונה לתפקיד בשנה שעברה, אך מילא שורת תפקידים אחרים בהתאחדות לכדורגל לאורך השנים. מאז 2016 ועד שהפך למאמן הנבחרת הצעירה בפועל, הוא שימש כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בהתאחדות - תפקיד שהיום נמצא בסמכותו של וילי רוטנשטיינר.
למרות מינוי המאמן הוותיק, מטרת ועדת האיתור היא למנות שדרה של מאמנים צעירים בנבחרות הצעירות ולכן כל המאמנים, למעט אולי אלון ברומא, יוחלפו. בשלישי הקרוב תיפגש ועדת האיתור פעם נוספת על מנת להעלות מועמדים ליתר הנבחרות הצעירות.
1 צפייה בגלריה
ניר לוין על הספסל
ניר לוין על הספסל
ניר לוין על הספסל. יישאר בתפקיד
(צילום: ראובן שוורץ)
מוקדם יותר הודיעה ההתאחדות כי בעקבות שיחות שקיימו בימים האחרונים רוטנשטיינר ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רתם קמר, עם הצוותים המקצועיים באגף הטכני, הוחלט כי לא יחודשו החוזים של עופר פביאן וסלאח חסארמה כמאמני נבחרות נערים א' ונערים ב'. חסארמה הצטרף לנבחרות ישראל כמאמן ביולי 2016, פביאן מילא שורת תפקידים באגף הנבחרות מזה כעשור.
קמר אמר: "אני מבקש להודות לעופר פביאן וסלאח חסארמה על עשייה ברוכה לאורך שנים ועל היותם חלק מרכזי בטיפוח דור העתיד של הכדורגל הישראלי. אגף הנבחרות, שחקני הנבחרות בגילים הצעירים, זכו לעבוד עם מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, שמעבר להיותם מאמנים איכותיים היו בראש ובראשונה מחנכים מצוינים. אני מאחל לשניהם הצלחה בהמשך הדרך ומדגיש שהדלת תמיד פתוחה עבורם לשיתוף פעולה בעתיד".