אלופת המדינה בכדורגל נשים, מ.כ רמת־השרון (4 נקודות), סיימה אתמול (חמישי) רק בתיקו 1:1 את משחק החוץ באצטדיון רייסר מול העולה החדשה הפועל באר־שבע, לה זו הייתה נקודה ראשונה העונה. זה השבוע השני ברציפות שהשרוניות אינן משיגות את מלוא שלוש הנקודות.
מי שמוליכות את ליגת העל לאחר המחזור השלישי הן מכבי בנות עמק־חפר (7), שהביסו במגרש האימונים שבמתחם המושבה 0:5 את העולה השנייה הפועל עירוני פתח־תקווה, נטולת הנקודות מהמקום האחרון.
1 צפייה בגלריה
אס"א תל אביב
אס"א תל אביב
שחקניות אס"א ת"א בצילום למזכרת
(צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)
אחריה אס"א תל־אביב (7), שגברה באוניברסיטה בעיר 1:2 על מכבי כשרונות חדרה (3). דווקא האורחת עלתה ליתרון בשער זריז כבר בדקה הראשונה אותו כבשה דיאנה חימנס, אולם בחלוף שבע דקות איזנה שירלי אוחנה, מבישול של אושרת עיני; ובדקה ה־73 השלימה מהפך אלי גרינברג, בכדור שנהדף מהשוערת לאחר בעיטה של עיני.
שלישית ניצבות עם משחק חסר - היחידות ששומרות על מאזן מושלם של 6 נקודות - קבוצות: מ.ס קריית־גת - שאף טרם נפרץ שערה העונה, וניצחה במגרשה הסינטטי החדש 0:1 את הפועל רעננה (3); ובנות־נתניה - שהתמודדותה נגד מכבי חולון נדחתה ל־31 בחודש. כזכור, קבוצת הפאר של הענף בעבר הלא רחוק, שעדיין לא אושרה בבקרה, צוברת משחק חסר שני, ולחובתה עומד גם הפסד טכני 3:0 (לחדרה) ממחזור הפתיחה, אליו לא התייצבה.