כוכב הפועל באר שבע, ז'וזואה, ממשיך לספק כותרות שליליות. רק ביום ראשון שעבר חזר השחקן מהרחקה של ארבעה משחקים בעקבות פרשת היריקה, והערב (רביעי) הוא שוב הורחק בגלל אירוע לא שגרתי.
הפורטוגלי, שהצטיין עם שער ובישול ב-2:2 של קבוצתו נגד עירוני קריית שמונה בחוץ, ספג צהוב שני בתוספת הזמן לאחר שהפר הוראה מפורשת של השופט דוד פוקסמן להמתין בביצוע בעיטה חופשית. השחקן היה בהלם מההרחקה ופלט מילים לכיוונו של פוקסמן, שצפוי להגיש דו"ח חמור.
2 צפייה בגלריה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
ז'וזואה אחרי ההרחקה
שוב הסתבך. ז'וזואה
(צילום: עוז מועלם)
מיד לאחר ההרחקה חיבק המאמן רוני לוי את ז'וזואה, שקיבל גיבוי גם מהבלם חאתם אל-חמיד שכתב באינסטגרם "ביזיון" - ומיד מחק את הפוסט.
ז'וזואה בכל מקרה לא היה אמור ליטול חלק במשחקה הקרוב של באר שבע נגד הפועל תל אביב בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כעת בעקבות ההרחקה הוא ייעדר גם מהמשחק נגד מכבי פתח תקווה. למרות זאת, ייתכן כי הפורטוגלי יורחק ממשחקים נוספים בשל התנהגותו, זאת במידה שהשופט או המשקיף מטעם ההתאחדות יציינו בדו"ח שלהם התנהגות חריגה מצידו.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי וקובי רפואה על הקווים
רוני לוי וקובי רפואה על הקווים
"יש פה כיוון טוב". רוני לוי
(צילום: אפי שריר)
רוני לוי התייחס להרחקת ז'וזואה: "הוא שחקן משמעותי, אחד שעושה את ההבדל. אני מקווה שחוץ מההרחקה האוטומטית, הוא לא יורחק מעבר. יהיה קשה מאוד בלעדיו, אבל נעשה מה שאפשר ואני סומך על הקבוצה".
על התיקו מול ק"ש: "כמו בכל משחק, גם הפעם רצינו לנצח. ידענו שהגענו למשחק קשה, מול יריבה בפלייאוף העליון. קבוצה מסוכנת ומהירה. היה לנו יום אחד פחות של מנוחה, מה גם שהיו לנו שמונה שחקנים חסרים. יש פה כיוון טוב ונעשה דברים טובים יחד".