ערן זהבי עדיין מתקשה להשלים עם ההחלטה של ממשלת קפריסין לא לאפשר לו להיכנס למדינה, דבר שגרם לכך שהוא נעדר הערב (חמישי) מהניצחון של קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן על אומוניה ניקוסיה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית.
חלוץ נבחרת ישראל החלים מקורונה, אבל לא קיבל אישור להיכנס לאי. הוא הופתע מכך שלעומתו, חברו לקבוצה ג'ורדן טזה דווקא קיבל אישור למרות שנמצא חיובי בבדיקה שעבר.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
"יש לי חידה". ערן זהבי
(צילום: גטי אימג'ס)
"יש לי חידה, אשמח אם מישהו ייתן את התשובה", כתב זהבי באינסטגרם. "היו שני אנשים שחלו בקורונה, אחד לפני 17 ימים והשני לפני 14 ימים. הבחור שחלה לפני 14 ימים כבר הספיק להחלים ולצאת שלילי בשתי בדיקות. השני, שחלה לפני 17 ימים, עדיין חיובי לקורונה אבל עברו 17 ימים. הבחור שחיובי עדיין לקורונה קיבל אישור להיכנס לקפריסין והבחור שיצא שלילי לקורונה לא! עכשיו אני שואל מה קורה פה? סופרים ימים? או חולים? מבולבלים? גם אנחנו. בהצלחה לקבוצה שלי הערב".
זהבי נדבק בקורונה אחרי משחקי הנבחרת, אבל כבר הספיק להחלים ואפילו לשחק במשחק הליגה בראשון נגד ויטסה. הוא אמור היה לפתוח בהרכב וכבר עלה לטיסה מאמסטרדם לקפריסין, אבל הורד ממנה. בהולנד דיווחו כי הרשויות הקפריסאיות איימו כי במידה וזהבי וג'ורדן טזה ינחתו במדינה, כל הקבוצה תוכנס לבידוד של שבועיים ולא תוכל לחזור להולנד. בסופו של דבר טזה קיבל את האישור, אך הישראלי לא.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
תוצאות הבדיקה שעבר ערן זהבי
(צילום מסך)
איינדהובן ניצחה בסופו של דבר ללא זהבי 1:2 את אומוניה ניקוסיה. ג'ורדי גומז העלה את המקומיים ליתרון בשער אדיר בבעיטה מרחוק מעבר לקו מחצית המגרש (29), אבל דינייל מאלן הגיב בצמד (40 ו-90).
פורסם לראשונה: 18:28, 29.10.20