בעל הפועל תל אביב שרון ניסנוב קיבל היום תוצאות חיוביות של בדיקת קורונה שעבר, ונכנס באופן מיידי לבידוד. הבעלים, שעל פי המועדון לא בא במגע עם יתר אנשי הקבוצה בימים האחרונים, נכח במשחק האחרון של הקבוצה ביום שבת מול הפועל ב"ש. בשבת הקרובה צפוי לאדומים משחק מול בית"ר ירושלים.
בהפועל עומדים בקשר מול מינהלת הליגה וממתינים להנחיות משרד הבריאות בנוגע לשאר אנשי הקבוצה, בהתאם לקירבה הפיזית שהייתה בינם לבין ניסנוב לאחרונה. הבעלים נבדק לאחר שלא חש בטוב לפני מספר ימים, אך מאז חל שיפור בתחושתו והוא אינו מגלה סימפטומים כלשהם.
1 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב וזאב גרינברג בדיון
שרון ניסנוב וזאב גרינברג בדיון
שרון ניסנוב. "שמרנו על ריחוק ביציע"
(צילום: עוז מועלם)
ניסנוב עצמו אמר: "אני מרגיש מצוין, כואב לי הראש רק מדאגה לכל החברים שהודעתי להם. חבר שלי שנפגשתי איתו בשישי נדבק והודיע לי אתמול. מיד עשיתי בדיקה והיום התברר שהתוצאה חיובית. במשחק נגד באר שבע לא ירדתי לחדר ההלבשה או נפגשתי עם שחקנים. שמרנו ביציע על ריחוק חברתי, לא חושב שמישהו מהפועל יצטרך להיכנס לבידוד בעקבותיי".
ההתאחדות לכדורגל שלחה מכתב לכל חברי ההנהלה שהגיעו לישיבה בשלישי האחרון, שבה ניסנוב נכח, כאשר כל מי שישב לידו נדרש להיכנס לבידוד. לא ברור עדיין אם לסיטואציה החדשה יהיו השלכות על שאר קבוצות הליגה ועל המשחק מול בית"ר בשבת הקרובה.