מכבי תל אביב קיבלה הגרלה נוחה מאוד בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בדמות אלופת בלארוס, דינמו ברסט. המשחק ייערך בבלומפילד ב-15 או 16 בספטמבר.
הצהובים יכולים להיות מרוצים מכך שהם קיבלו את הקבוצה החלשה ביותר על הנייר בהגרלה. מנגד, יורגוס דוניס ושחקניו נמנעו ממפגש מול אלופת דנמרק מידטיילנד ואלופת נורבגיה מולדה. גם פרנצווארוש ההונגרית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית היו בין האפשרויות של מכבי.
1 צפייה בגלריה
בלקמן חוגג
בלקמן חוגג
יחגוג גם בסיבוב הבא? בלקמן
(צילום: ראובן שוורץ)
שלב המוקדמות השלישי יתקיים גם כן במתכונת של משחק אחד בלבד. במידה ו-90 הדקות יסתיימו ללא הכרעה, הקבוצות ייכנסו להארכה ובמידת הצורך גם יגיעו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. המנצחת תעלה לשלב האחרון במוקדמות (הפלייאוף) שיתקיים בשיטת בית-חוץ וגם תבטיח כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית, ממנה הצהובים נעדרו בשנתיים האחרונות.
מכבי ת"א החלה את דרכה בסיבוב המוקדמות הראשון וניצחה 0:2 בבלומפילד את ריגה הלטבית. ביום חמישי האחרון רשמו הצהובים 0:3 מרשים על סודובה בליטא. למרות זאת, אתמול ספגה הקבוצה 2:1 מפתיע ממכבי פתח תקווה במחזור הראשון של ליגת העל.
דינמו ברסט היא אלופת בלארוס הנוכחית, אבל אחרי 20 מחזורים בעונה הנוכחית היא מדורגת רק במקום העשירי בליגה. היא עצרה רצף של 12 אליפויות של באטה בוריסוב וסיימה בעונה שעברה עם התואר.
פורסם לראשונה: 12:54, 31.08.20