מכבי חיפה השיגה אתמול (שבת) את הכרטיס לשמינית גמר גביע המדינה בזכות ניצחון 1:2 דרמטי על הפועל אום אל פאחם משער של גודסוויי דוניו בדקה ה-90.
הירוקים, שהגיעו בסגל חסר מאוד, מרוצים מהניצחון אך מודאגים בעיקר מהיכולת ומכך שהמחליפים הרבים ששותפו לא שיכנעו. טאלב טאווטחה הציג משחק חלש נוסף ולא הצדיק מקום ב-11. עומר אצילי איבד את הכדור שהוביל לשער השוויון לזכות היריבה מהלאומית ורחוק מאוד מהיכולת אותה מצפים לראות ממנו.
1 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
(צילום: גיל נחושתן)
למרות זאת, במכבי חיפה הגנו על השניים ואמרו: "את עומר אצילי הבאנו עם ראייה לשנים קדימה ויש לנו את הסבלנות אליו. לגבי טאלב, הוא עלה לשחק פצוע ואנחנו מרוצים מהגישה שלו. הוא עלה לשחק למרות הפציעה בשריר האחורי".
מי שזה למרבית השבחים היה דוניו, שכבש שער שלישי מאז הפציעה של ניקיטה רוקאביצה. זה החל בשער מול הפועל חיפה בדרבי, נמשך מול בית"ר ירושלים ואתמול הוא הוסיף את השער היקר והחשוב בגביע.
"דוניו היה עוד שחקן בסגל וכשהוא קיבל את הצ'אנס הוא הוכיח שיש לו הרבה מה לתרום", אמר שחקן במועדון. "אין ספק שמדובר בחלוץ מצוין". גם מאור לוי הצעיר זכה לשבחים על יכולתו ובחיפה מאוד מרוצים מהשתלבותו במשחקים בהם הוא קיבל צ'אנס".