שביעות רצון במכבי חיפה מההגרלה שהועידה לקבוצה מפגש עם רוסטוב הרוסית בסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית (24 בספטמבר), אם תעבור קודם לכן את ז'לזניצאר וקייראט.
כזכור, הירוקים אמורים לקיים את המשחק מול היריבה הסרבית (9 בספטמבר בסמי עופר), אחרי שההתמודדות במועד המקורי נדחתה לאחר שחלק משחקני ז'לזניצאר חלו בקורונה. אם השחקנים של ברק בכר ינצחו הם יתמודדו מול קייראט הקזחית (17 בספטמבר) ורק אחר כך יוכלו לחשוב על מאבק מול השחקנים של ולארי קרפין.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מבין שהסגל זקוק לחיזוק. ברק בכר
(צילום: יאיר שגיא)
בחיפה סבורים שמדובר בהגרלה נוחה על הנייר. יחד עם זאת, ברק בכר מבין שהוא חייב לחזק את הסגל ובמהלך פגרת הנבחרת בשבוע הקרוב צפויה הקבוצה לצרף לפחות שני שחקנים, בלם וקשר אחורי.
טאלב טוואטחה נחשב למועמד רציני לשוב למועדון ובחיפה מקווים לסכם איתו, אבל נכון לעכשיו דרישותיו הכספיות גבוהות ורק אם יסכים להתגמש יגיע. הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ (28) נמצא גם הוא על הכוונת, אך קבוצתו סטיאווה בוקרשט מציבה קשיים במו"מ.
2 צפייה בגלריה
טאלב טוואטחה נבחרת ישראל
טאלב טוואטחה נבחרת ישראל
טוואטחה במדי הנבחרת. יחזור רק אם יסכים להתגמש
(צילום: רויטרס)
בחיפושים אחר קשר אחורי לא מתנהל נכון לעכשיו מו"מ עם שחקנים. סאגת מוחמד עוואד אמורה להגיע לסיומה בקרוב. לאחר שהחלוץ האריך את חוזהו הוא צפוי להישאר בחיפה אם לא ימצא קבוצה בחו"ל בשבוע הקרוב.