יו"ר איגוד השופטים רונית תירוש מצפה "לתגובה הולמת" של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות, לשם הועברה הבוקר תלונה כנגד יו"ר מכבי פ"ת אבי לוזון בשל בדבריו כנגד השופטת מיתר שמש במשחק של במהלך המשחק נגד בית"ר ת"א/בת ים.
שמש ציינה בדו"ח כי לוזון קרא לעברה: “אין לך מושג בכדורגל. מזל שעלינו ליגה שלא נצטרך לראות אותך שוב כי לעולם לא תגיע לליגת העל. אין לך מקום בכדורגל ועדיף שתיפרשי”. על פי הדו"ח, לאורך כל המשחק קילל לוזון את צוות השיפוט מהיציע. "בירידה להפסקה ובסיום משחק הוא חיכה לנו במנהרה כדי להגיד את דבריו".
2 צפייה בגלריה
אבי לוזון
אבי לוזון
אבי לוזון. לפי הדו"ח אמר לשופטת שמש: "עדיף שתפרשי"
(צילום: אבי מועלם)
2 צפייה בגלריה
רונית תירוש
רונית תירוש
רונית תירוש. "ללא קהל הדברים נשמעים למרחוק"
(צילום: רונן מחלב)
"משחקי הכדורגל נצפים ע"י אלפי ילדים ומבוגרים כאחד. חלה על כולנו האחריות החינוכית והערכית לנהוג במתינות ולהיזהר בכבוד האדם", מסרה תירוש בעקבות הגשת התלונה. "בימים אלו של משחקים ללא קהל, הדברים נשמעים למרחוק גם אם הינך יושב ביציע ולא על קו הדשא, ולכן חובת הזהירות כאן כפולה ומכופלת. בד בבד, עלינו לזכור שגובה ההתלהמות והאלימות כגובה הענישה וכוח ההרתעה", הוסיפה והחמיאה לשופטת המשחק שלדבריה "עשתה את המוטל עליה כשדיווחה על ההתרחשויות וההתבטאויות בדו"ח השיפוט".
על התנהגותו של לוזון הוסיפה תירוש: "מצופה היה מיו"ר ההתאחדות לשעבר לנהוג משנה זהירות וכבוד כלפי צוות השיפוט, נשים וגברים כאחד. כל שנותר הוא להמתין לתוצאות הדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות.