לאחר ה-1:1 נגד סקוטלנד בחוץ בפתיחת קמפיין ליגת האומות, נבחרת ישראל תפגוש מחר (שני, 21:45) במחזור השני את סלובקיה באצטדיון בנתניה. המשחק יהווה הכנה אחרונה לקראת חצי גמר פלייאוף היורו ב-8 באוקטובר, אז הנבחרת תפגוש שוב את סקוטלנד בגלזגו.
מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר, שיעלה עם אותו הרכב שפתח מול סקוטלנד, אמר לקראת המשחק הקרוב: "לא חושב שסלובקיה נבחרת חלשה, יהיה קרב קשה מולה. נצטרך לתת 100 אחוז. מדובר במשחק רשמי וחשוב, זו לא הכנה לסקוטלנד. לגבי שון וייסמן, קשה לקבל דקות כשיש שחקנים כמו ערן זהבי ומונס דאבור לפניו".
1 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר ונאתכו במסיבת העיתונאים
רוטנשטיינר ונאתכו במסיבת העיתונאים
רוטנשטיינר ונאתכו במסיבת העיתונאים
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
"אם השחקנים הצעירים יציגו שיפור, לא אהסס להכליל אותם בהרכב", המשיך האוסטרי. "אני חושב שהיינו טובים מול סקוטלנד, עברנו על הטעויות מולה, דיברנו על מה שהיה חיובי כי גם זה חשוב, והצבנו מטרות. אני מסכים עם הטענה שלא היה לנו מזל בפנדל, אבל בסוף המשחק הייתה טעות בהגנה שלנו ואם החלוץ שלהם היה כובש היינו מפסידים. למרות זאת, הם לא כבשו שער שדה. אמנם הנענו טוב את הכדור, אבל כדי ליצור מצבים צריכים להיות טובים יותר".
על התלות של הנבחרת בערן זהבי, הוסיף האוסטרי: "אנחנו צריכים לשפר את ההתקפה ואי אפשר להסתמך רק על זהבי. ברגע שזה על הכתפיים של שחקן אחד, זה לא טוב לנו. חוץ ממנו אין כרגע יותר מדי שחקנים שכובשים ברגעים המכריעים"
קפטן הנבחרת ביברס נאתכו הוסיף: "גרמנו לסקוטלנד לשחק לא טוב, היה חסר לנו את הפס האחרון בהתקפה. כן הגענו להזדמנויות והנענו את הכדור כמו שרצינו. סלובקיה? לא חושב שאנחנו מגיעים כפייבוריטים. משחקים בבית ונבוא במטרה לנצח, נראה איך המשחק יתפתח. אבל יהיה קשה מאוד. יש עייפות, אבל זה נכון בשתי הנבחרות, אז זה לא יתרון לאף אחת. יש לנו שחקנים מצוינים על הספסל ואם יהיה צורך המאמן ישתמש בהם".