נפתח בנתון סטטיסטי מרשים: סקציה נס ציונה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון בית שלישי ברציפות, ובכולם היא גם לא ספגה - 0:3 על הפועל רעננה, 0:1 נגד עירוני קריית שמונה ואמש 0:1 מול מכבי נתניה.
כמה סימלי, בדיוק לפני שנה נס ציונה חגגה באצטדיון ר"ג עלייה לליגת העל אחרי 51 שנים. החזרה למגרש הזה סידרה לה אתמול ניצחון שאולי ישאיר אותה בליגה. מה שבטוח, המאבק נגד הירידה נפתח מחדש.
2 צפייה בגלריה
זדה וכוכב חוגגים
זדה וכוכב חוגגים
זדה וכוכב חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
ליאור זדה קיבל מחמאות על ניהול משחק יוצא מן הכלל. החילופים שלו פגעו בינגו ושניים מהם היו אחראיים לשער. מוסא מאזו בישל לדור כוכב. בנס ציונה מודים שאלילת המזל שיחקה הפעם לצידם. ההרחקות של דולב אזולאי וכארם ג'אבר בנתניה הכריעו את ההתמודדות, אבל באותה נשימה מזכירים את המשחק מול הפועל חדרה שכבשה מולם שער בדקה ה-85.
זדה קיבל אתמול פיצוי מהשחקנים שלו: "אין ספק, היינו צריכים את הנקודות. היינו במצב לא קל אחרי המשחק מול הפועל חדרה ובעיקר אחרי הניצחונות של קבוצות התחתית שלשום. אבל הגבנו טוב, השחקנים היו חזקים מאוד מנטלית למרות העייפות שלהם. אני מאוד גאה בהם על המשחק. זה מלחיץ עוד יותר לשחק מול תשעה שחקנים. שיחקנו נכון דרך הצדדים, המחליפים נכנסו טוב למשחק והקבוצה הייתה ביחד. אני מעודד מזה אבל זה חלק מהדרך יש לנו דרך ארוכה".
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
זדה. נס ציונה מצוינת בבית
(צילום: אורן אהרוני)
לעומרי גלזר בשער היו שתי הצלות גדולות, וגם לגיא בדש היו דקות טובות. בעצם כל השחקנים היו שותפים להישג. למאזו הספיקו מספר דקות כדי לבשל לדור כוכב, שהחמיא לחברים שלו בסיום: "הרגשה באמת נהדרת במיוחד אחרי המשחק הקודם שלא הצלחנו לשמור על התוצאה. באנו כמו גברים התאמנו חזק מיום חמישי, הצוות הכין אותנו מצוין. אני שמח שכולם באו ונתנו את הלב והנשמה, הוצאנו שלוש נקודות מאוד חשובות להמשך".