שמחה גדולה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על קריית שמונה אמש (ראשון) בזכות שער בתוספת הזמן של המחליף דוד קלטינס. מיד לאחר כיבוש השער הבעלים אלונה ברקת קפצה ממקומה וחגגה את הניצחון שבזכותו חלפה ב"ש על ק"ש בטבלה והיא נמצאת מרחק נקודה אחת בלבד ממכבי פתח תקווה שבמקום הרביעי שצפוי להוליך לאירופה.
ברביעי ייפגשו הקבוצות לקרב ראש בראש באצטדיון טוטו טרנר, מחזור אחד לפני תום העונה. בב"ש מאמינים שניצחון יעניק להם את המקום הרביעי, זאת למרות שבמחזור הנעילה מצפה להם משחק קשה יותר נגד מכבי חיפה מאשר לפ"ת, שתתמודד נגד מ.ס אשדוד.
2 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
אל המחזור האחרון בחיפה תתייצב ב"ש ללא מיגל ויטור שספג אתמול את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה, ובהתחשב בעובדה שלואי טהא וחאתם אל-חמיד פצועים והסיכוי שלהם לשחק נמוך, הקבוצה תגיע לסמי עופר ללא שלושת הבלמים הבכירים שלה. במועדון יעשו סיכוי להכשיר את אל-חמיד שסובל מכאבים בברכיים בשל פציעה בסחוס.
היה זה ניצחון שני בלבד של רוני לוי כמאמן ב"ש והראשון בפלייאוף העליון. הניצחון למעשה העניק באופן סופי ללוי את הקרדיט לבנות את קבוצתו לעונה הבאה, שכן במקרה שהקבוצה לא הייתה מנצחת בכל עשרת משחקי הפלייאוף, קשה היה לברקת לעמוד מול הלחץ של הקהל למנות מאמן אחר לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
מלבד כובש השער קלטינס, ששותף לראשונה כמחליף לאחר חודשיים בהם נעדר בשל פציעה בכף היד, גם ג'ונתן אגודלו המחליף, שהתחיל את המהלך לשער השוויון, קיבל מחמאות למרות שהוא לא ימשיך בעונה הבאה. מי שסוף סוף כבש שער בכורה בליגה הוא ההולנדי אלטון אקולטסה, שרושם עונה מאכזבת מאוד נוכח הציפיות הגבוהות ממנו.
לאחר שבמהלך סוף השבוע מונה סוכן השחקנים עו"ד גיא פרימור למנכ"ל המועדון, אתמול הוא החל באופן רשמי בהליך החפיפה עם המנכ"ל הפורש אסי רחמים. השניים נפגשו בשעות הצהריים ובמהלך המשחק ישבו אחד ליד השני. החפיפה תימשך עד סוף החודש.