אחרי הניצחון על מכבי נתניה, בבית"ר ירושלים פינטזו כי הקבוצה תבטיח לעצמה מקום בפלייאןף העליון, אולם אתמול (שני) הגיעה התבוסה השנייה העונה נגד מכבי חיפה, 3:0 בטדי, הפעם אחרי יכולת הגנתית מזעזעת, ועכשיו החשש הוא כי הקבוצה דווקא תסתבך.
לבית"ר חסרים עוד שני משחקים בשל התפרצות הקורונה במועדון. היא תשחק כבר מחרתיים בסכנין, אבל כרגע היא מרוחקת ארבע נקודות מהקו האדום ושש נקודות מהמקום השישי שמבטיח פלייאוף עליון, שם נמצאת מכבי פ"ת, מה שמעלה את החשש כי הקבוצה עוד עלולה להסתבך בתחתית.
2 צפייה בגלריה
שרי חוגג
שרי חוגג
התפרקות הגנתית. שרי חוגג מול האין הגנה של בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
"כמעט כל שחקן הגנה נתן מתנה למכבי חיפה, כמו המתנות שנותנים בתחילת משחק. אוקאמפוס, מגבו וטל בן חיים, שהיה נוראי", הודו במועדון. "ככה אי אפשר לעשות תוצאות טובות. בלי איתמר ניצן זה היה נגמר בשישייה קלה".
המאמן שי ברדה סיפר כי שחקנים בבית"ר ביקשו עם הירידה לחדרי ההלבשה במחצית שלא לעלות למחצית השנייה בשל עייפות וקושי לנשום.
הבעיה מבחינת הסגל בבית"ר, שזקוק לריענון, שהוא קצר: שחקני הרכש מתאוסיניו, מרקו יאנקוביץ' וניקו אולסק לא בכושר משחק וישולבו רק בשלב מאוחר יותר, ובקבוצה השאילו את לירן רוטמן ושלום אדרי להפועל חדרה.
אחת הבעיות היא בהגנה. מעבר ליכולת החלשה של אוקאמפוס, גם העובדה כי אנטואן קונט שוחרר היא בעייתית והבלמים לא נמצאים בכושר. בן חיים הציג משחק חלש במיוחד ואשם בשני שערים, ואוראל דגני הורחק ולא יוכל לשחק נגד סכנין בחמישי.
2 צפייה בגלריה
סנטיאגו אוקאמפוס
סנטיאגו אוקאמפוס
יכולת חלשה. סנטיאגו אוקאמפוס
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף לכל הצרות, מחר עוד יעמוד אלירן עטר לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בשל הנגיחה שלו בלאמק בנדה במשחק הליגה האחרון נגד נתניה, ועשוי לספוג עונש השעייה ליותר ממשחק אחד.
"עשינו טעויות בלתי מחויבות המציאות ונענשנו עליהן מהר מאוד", אמר השוער איתמר ניצן. "אחרי האדום היה משחק אבוד, ניסינו להחזיק כמה שאפשר. אין לנו זמן להתאבל, כבר בחמישי יש לנו משחק נגד סכנין".
על המשך הדרך: "אין לנו יותר מידי ברירות, צריכים להתרומם כמה שיותר מהר. הרגשה לא נעימה להפסיד למכבי חיפה. אין ברירה, צריך להתאושש פיזית ומנטלית, ועכשיו אנחנו עם הראש לסכנין. יש לנו שלושה משחקים חסרים, נשתדל להוציא כמה שיותר נקודות ולהיצמד לצמרת, שיהיה לנו צ'אנס. לא יודעים אם נצליח להגיע לפלייאוף העליון".