אייל לחמן חוזר לליגת העל. לחמן, אחד מהמאמנים היותר מוערכים שאימן לרוב בליגה הלאומית, סגר עד לסיום העונה בהפועל רעננה וכבר מחר יעביר אימון בכורה בקבוצה של אשר אלון.
המאמן המנוסה הבהיר לאלון שהוא מאמין בסגל הקיים. "אני שמח להצטרף לרעננה ומאמין שאני יכול להשאיר את הקבוצה בליגה", אמר לאחר הסיכום. ללחמן יהיה חוזה לעונה הבאה במידה ויצליח להשאיר את רעננה בליגת העל בסיום העונה.
1 צפייה בגלריה
יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה? אייל לחמן (צילום: אורן אהרוני)
יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה? אייל לחמן (צילום: אורן אהרוני)
יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה? אייל לחמן (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

לחמן יחליף את המאמן הזמני גל כהן ויהיה המאמן הרביעי שעומד על הקווים של הקבוצה העונה. זאת תהיה הקדנציה השנייה של המאמן במועדון, כשהקודמת הייתה ב-2010/11 כשהאדומים היו בלאומית.
המשימה שמצפה למאמן לא תהיה פשוטה. רעננה מדורגת כאמור במקום האחרון בטבלה עם 16 נקודות בלבד ורחוקה 6 נקודות מחוף מבטחים. המשחק הראשון של לחמן יהיה באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד של רן בן שמעון ויתקיים ביום שלישי הבא.
אשר אלון אמר על המינוי: "לא הייתה לי ברירה, הקבוצה לא נראתה טוב גם אחרי שביצענו את החלפת המאמן וגם לא אחרי החזרה לאימונים מפגרת הקורונה. עשיתי את הפעולה הזו כהזדמנות אחרונה לנסות להציל את הקבוצה מירידת ליגה. אני מודה שעשיתי הרבה טעויות השנה ובגלל זה אהיה מחוץ לכדורגל בשנה הבאה״.
פורסם לראשונה: 13:32, 24.05.20