בית"ר ירושלים נמצאת בצרות בליגת העל. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בטבלה, מרחק נקודה בלבד מהקו האדום וכבר לא יכולה לחכות לחודש ינואר, אז היא צפויה להתחזק ולצרף מספר שחקנים.
את התקציב לכך יזרים הבעלים החדש של המועדון חאמד בן חליפה, שרכש בתחילת החודש 50 אחוז מהמניות, ויהיה שותף מלא לקבלת ההחלטות יחד עם חוגג. הבוקר (שלישי) סוכנות הידיעות AP פירסמה ראיון עם חוגג עצמו, שהתייחס לשיתוף הפעולה, למחאות מצד לה פמיליה וחשף צעד נוסף כדי להילחם בגזענות.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
אוהדי בית"ר מניפים את חוגג על הכתפיים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
חוגג טען שהבאת שחקן ערבי לבית"ר היא "לא סיפור". הוא הוסיף שהקבוצה מנסה להביא שחקן ערבי שמשחק בקבוצה באירופה, אך עדיין לא ברור אם קבוצתו הנוכחית תסכים לשחרר אותו: "אנחנו מחפשים באופן אקטיבי שחקנים ברמות הגבוהות ביותר שיוכלו לשדרג את הרמה של הקבוצה. דת היא לא פקטור בבחירה שלהם". השחקן עליו דיבר הוא מגן סלטיק ונבחרת ישראל חתאם אל-חמיד, אך בשל עלויות גבוהות הוא לא יגיע לבית"ר.
"התדמית הגזענית של המועדון הייתה אחת מסיבות המפתח שהביאה אותי לרכוש את בית"ר", הוא אמר. "ראיתי את הבעיה הזו שמשתקפת בצורה רעה לא רק במועדון, אלא בכל המדינה. אני אוהב כדורגל, וחשבתי שזו הזדמנות לקנות את המועדון הזה ולתקן את בעיית הגזענות. ואז אוכל לעשות משהו שהוא גדול יותר מכדורגל".
2 צפייה בגלריה
חוגג ואנשי בית"ר צופים עם השייח במשחק
חוגג ואנשי בית"ר צופים עם השייח במשחק
"חיפשתי שותף שיהיה לו חזון דומה לשלי". חוגג עם בן חליפה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
על בן חליפה: "חיפשתי שותף שיהיה לו חזון דומה לשלי, חזון כדי להראות לעולם, להראות לילדים, ולהראות לכולם שמוסלמים ויהודים יכולים לעבוד יחד ולבנות דברים יפים ביחד. ואני חושב שכדורגל היא הפלטפורמה הטובה ביותר לכך".
"או שאתה בעד המועדון, או שאתה משהו אחר", הוסיף חוגג והתייחס ללה-פמיליה. "אם אתה בעניין של גזענות ושנאה, אתה לא חלק מאיתנו".