מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 21:00) את מ.ס אשדוד, במה שעשוי להיות משחק האליפות שלה.
כבר עשור שהירוקים לא מצליחים להניף את הצלחת והיום הנאחס אולי יישבר. ניצחון ירוק בתוספת הפסד של מכבי ת"א למכבי פ"ת יסגור סופית את הסיפור בפלייאוף העליון.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
יחגוג אליפות כבר הערב? שחקני מכבי חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
כך זה נראה במפגש הקודם בין שתי הקבוצות
(צילום: עוז מועלם)
אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר גביע המדינה ביום חמישי האחרון למכבי ת"א, מצב הרוח והתחושות בצד הירוק לא פשוטים. במהלך סוף השבוע האחרון עיקר העבודה של ברק בכר הייתה על הצד המנטלי. המאמן ניסה להרים את המורל, לעודד את השחקנים ולהבהיר להם שהדבר העיקרי והחשוב זה הליגה.
בכר, שהבין את הטעויות בהרכב שאיתו עלה מול מכבי ת"א, יחזיר את דולב חזיזה ל-11 על חשבונו של מוחמד אבו פאני המוצהב שייעדר. רז מאיר זוכה להעדפה על פניו של ארנסט מאבוקה. עופרי ארד צפוי להמשיך ולקבל קרדיט לצידו של בוגדן של פלאניץ'. רמי גרשון צפוי להמתין על הספסל.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הבין את הטעויות. בכר
(צילום: עוז מועלם)
ניקיטה רוקאביצה, שמעמדו נפגע מאוד מאז שהחלים מהקורונה, נמצא חזק בתמונת ההרכב על חשבונו של דוניו. "אף אחד לא חושב על חגיגות, אלא איך לוקחים שלוש נקודות ועושים צעד חשוב לעבר המטרה", אמרו בחיפה. סמי עופר צפוי להיות מלא הערב ב-30 אלף צופים.

בן שמעון: "משחקים רק בשביל עצמנו"

"אנחנו לא רוצים להיות שטיח האליפות של מכבי חיפה", אמרו במ.ס אשדוד לקראת המשחק. אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בפלייאוף העליון, השלישית בטבלה יודעת שנקודה או שתיים עד סיום העונה כנראה יבטיחו לה את המקום השלישי וכמובן הכרטיס לאירופה.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
אופטימי. בן שמעון
(צילום: ראובן שוורץ)
"השחקנים נתנו מאמץ גדול נגד באר שבע וצריך בעיקר לאושש אותם. אנחנו משחקים רק בשביל עצמנו וצריכים את הנקודות בשביל המטרות שלנו", אמר מאמן הקבוצה, רן בן שמעון.
בפן המקצועי, באשדוד יקבלו בחזרה להרכב את מוחמד כנעאן, שנעדר מהמשחק הקודם בשל צבירת כרטיסים צהובים. שלומי אזולאי ודין דוד צפויים שוב לפתוח על הספסל.