"דור מיכה סיכם אצלנו, נשאר לסגור משהו אחרון ונחתום על החוזה. אצלנו גם תהיה התנצלות אמיתית על פרשת 'הכדורגלנים והקטינות'". בהפועל באר-שבע אישרו הבוקר (ראשון) את חשיפת ynet לגבי הסיכום לשלוש שנים עם קשר אנורתוסיס פמגוסטה.
בשבועות האחרונים עלתה מועמדותו של מיכה לבאר שבע, אולם לא נעשתה כל פעולה בנושא, בין היתר בשל ההתלבטות של אלונה ברקת בנוגע לפרשה בה היה מעורב עם עומר אצילי. ביום חמישי האחרון החליטה הבעלים לתת את האור הירוק ולפנות לקשר - והוגשה לו הצעה.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
ירוויח 275 אלף דולר לעונה. דור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
מיכה היה סקפטי לגבי השלמת המהלך בשל לוח הזמנים הצפוף, זאת מאחר שחלון ההעברות בקפריסין ננעל וסעיף היציאה מחוזהו הנוכחי מתייחס רק לפגרת הקיץ. יחד עם זאת, היה לו ברור כי הצעה מפתה מב"ש המתחדשת עשויה להוביל לשינוי.
"מיכה הוא שחקן שובר שוויון מבחינתי", הבהירה בסוף השבוע ברקת בשיחות סגורות. "כחברה אנחנו צריכים לדעת גם לסלוח ולתת הזדמנות שנייה. ברור לי שישפטו אותי אחרת כבעלים אישה, אבל אני שלמה עם עצמי בנוגע להבאתו".
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
"ברור לי שישפטו אותי אחרת כאישה". אלונה ברקת
(צילום: אבי רוקח)
מיכה ירוויח 275 אלף דולר לעונה בב"ש. כשחקן הרכב קבוע בפמגוסטה, אתמול הוא כבר ירד לספסל בתיקו 0:0 עם אא"ק לרנקה וכלל לא שותף.
הקשר העביר את המסר לפמגוסטה והבהיר כי ב"ש תהיה מוכנה לשלם תמורתו את 100 אלף האירו כדי לאפשר את שיחרורו. היחסים בינו לבין המאמן טימור קצבאיה מתוחים מאוד ותרמו גם הם למהלך. אנורתוסיס צריכה להשיב הבוקר סופית לב"ש, אבל ההערכה בקרב כל הצדדים המעורבים היא כי יינתן האור הירוק. המכשול היחיד למהלך הוא דמי ההשבחה שדורשת מכבי תל אביב.
החזרה של אצילי מקפריסין למכבי חיפה נתנה גם היא רוח גבית למהלך, אבל כחלק מהחזרה יידרש מיכה להתנצל על חלקו בפרשת הקטינות. הגעתו עשויה להוביל ללחץ של בני יהודה לצרף מיד את ז'וזואה, אחרת יהיה בין המועדונים קרב בקיץ על שירותיו של הפורטוגלי, אותו מנסה ברקת להשאיר במועדון.