הפועל ת"א הפסידה אמש (שבת) בפעם החמישית מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים ואחרי ה-3:0 שספגה מבית"ר ירושלים, ההגנה שלה היא אחת משתי ההגנות החלשות בליגה, ביחד עם האחרונה בטבלה הפועל רעננה.
אצל האדומים, שיסיימו את העונה במקום החמישי, כבר מתכננים את העונה הבאה. עומר דמארי מסיים חוזה ולא ימשיך, מבין הזרים רק עמונאל בואטנג נמצא בתוכניות. למייקל אולהה יש חוזה לעונה נוספת, אבל ייעשה ניסיון למכור אותו. מאור בוזגלו צפוי להיעדר לפחות למשך שלושה חודשים ולכן הוא לא בתוכניות לפתיחת העונה, אם בכלל.
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר. חושב כבר על העונה הבאה
(צילום: אורן אהרוני)
בקבוצה הביעו אכזבה מהיכולת של הקפטן אוראל דגני בתקופה האחרונה. אתמול שניים משלושת השערים של בית"ר ירושלים היו בגלל שמירה לקויה שלו - תחילה על אנטואן קונטה ואז על שלומי אזולאי. "הגישה שלנו לא הייתה טובה", אמר קלינגר בסיום. אני תמיד מגונן על השחקנים שלי, אבל אני לא יכול להתחבר אחרי הגישה של השחקנים המובילים. בלי גישה אי אפשר לשחק כדורגל. בשער השני הייתה בעיה של חוסר מחויבות בקרן. בשביל גישה לא צריך כושר גופני".
קלינגר, אחד מארבעת המועמדים לאימון נבחרת ישראל, אמר כי כרגע הוא מרוכז רק בעונה הבאה בהפועל: "אני לומד בגארבג' טיים לקראת העונה הבאה. ביחד עם משה סיני, אנחנו מסתכלים על דברים שאוהדים לא רואים ומבינים את כל התמונה וחשוב שנהיה ערים למה שקורה. תפקידנו לראות איפה הבעיות ואילו שחקני רכש אנחנו רוצים. נראה איפה אפשר לשפר ונעשה את זה בצורה עניינית".