במכבי תל אביב אמנם מנסים להאריך את חוזהו של דור פרץ שמסתיים בקיץ, אולם השחקן הטוב בקריית שלום העונה, ללא קשר לשער הניצחון שלו אמש (ראשון) במשחק הגביע בטרנר נגד הפועל באר-שבע (0:1), מכוון ליציאה לליגה בכירה יותר בעוד מספר חודשים.
העובדה שיהיה בקיץ שחקן חופשי משמעותית מאוד מבחינת האפשרות שאכן יעבור לאירופה ללא עלות. כזכור, בעבר קיבל הקשר כבר הצעות מהליגה הרוסית, אבל עכשיו הוא מכוון לאיטליה שם מספר קבוצות מתעניינות בשירותיו. פרץ, שכבש את שערו הרביעי העונה במכבי ת"א, יכול לנהל מגעים כבר עכשיו עם קבוצות אחרות.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
פרץ. בדרך לאירופה
(צילום: עוז מועלם)
"אני אוהב את האצטדיון פה, עד כה יש לי זיכרונות טובים ממנו, שרק ימשיך ככה", אמר פרץ אחרי הדחת ב"ש. "זה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך, רוצים להמשיך את המסע לגביע ואת המומנטום הטוב בליגה. הראש שלנו בשחטאר, נגיע לתת את הכל במשחק החוץ. המפעלים המקומיים מזינים אותנו, שמחים להגיע לשלבים מתקדמים בליגה האירופית".
בשל עומס המשחקים, בחמישי בקייב מול האלופה האוקראינית בגומלין הליגה האירופית ובשני נגד מ.ס אשדוד, פטריק ואן לוון ביצע רוטציה משמעותית אתמול. שחקנים כמו שחר פיבן, ניק בלקמן, מאור קנדיל, שחזר מפציעה, אילון אלמוג ומתן בלטקסה, שהציג יכולת מצוינת אחרי שהעדיף להישאר בסגל האלופה על פני מעבר לבני יהודה, קיבלו דקות משמעותיות.
2 צפייה בגלריה
אל חמיד בפעולה
אל חמיד בפעולה
אלמוג (מימין). רוטציה במכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"כמה נהניתי מ-1 עד 10? 10,000", אמר בלטקסה. "היה לי כיף להיות על הדשא, לשחק טוב ומפה מקווה שאמשיך הלאה. היה משחק קשה מאוד נגד באר שבע. כשאין קהל בטרנר יש פחות אווירה של ביתיות. כולם נלחמו. עשינו את זה קשה ומתוק". ואן לוון צפוי לבצע מספר שינויים במשחק הגומלין בקייב, כשבמכבי ת"א מתכוננים למזג אוויר קר מאוד, מינוס 10 מעלות ומושלג.
מחר תיערך הגרלת שמינית גמר גביע המדינה, ובמכבי מעדיפים להימנע ממפגש עם קבוצת הבת שלה מהלאומית, בית"ר ת"א/בת-ים, שהדיחה אתמול את עירוני קריית שמונה (0:2). בסגל של ת"א/בת-ים יש לא פחות מ-17 שחקנים שהושאלו ממכבי ת"א.