לאחר הבשורה על כך שבני לוד תיכנס שוב לבידוד של 14 יום, פנו ארבעה משחקני הפועל עפולה להנהלת הקבוצה ודרשו שחרור מהמועדון.
בהנהלת המועדון לא הצליחו לספק תשובות והשחקנים הודיעו: "אנחנו עוזבים". דובר הקבוצה, יאיר גיסר, אישר את הדברים ואמר ל-ynet: "אני 30 שנה בכדורגל ומעולם לא נתקלנו במצב כזה. אני מבין את השחקנים שרוצים להבטיח לעצמם חוזה לעונה הבאה, אך מצד שני, מה נאמר להם? אנחנו עדיין לא יודעים באיזה ליגה נהיה בשנה הבאה. האבסורד הוא שכל הקבוצות מתחילות להתאמן עוד פחות משבועיים".
1 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: זהר שחר)
אחד השחקנים אמר: "אם כל הכבוד לפרופ' איתמר גרוטו, למינהלת ולהתאחדות, יש כאן שחקנים שצריכים להתפרנס לפני הכל. אני לא אשב בבית עד לתחילת חודש הבא ואראה את כל הקבוצות סוגרות את הסגלים שלהן. עם כל הכבוד לעפולה, הם אפילו לא יודעים באיזה ליגה ישחקו בשנה הבאה ומה התקציב. מבין אותם אבל לנו יש משפחות לפרנס".
ביום שני האחרון הקבוצה של ראובן עטר סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל אשקלון, שנעלה את העונה במקום האחרון. לוד הייתה זקוקה לארבע נקודות משני המשחקים שנותרו לה: בחוץ מול הפועל אום אל פאחם ובבית נגד הפועל פתח תקוה. כלומר, ניצחון ותיקו.
הפער בינה לבין הפועל עפולה עומד של שלוש נקודות לזכות האחרונה, אבל גם עם הפרש שערים עדיף בצורה משמעותית, ולכן היא זקוקה לארבע נקודות כדי לא לרדת ישירות לליגה א' ולהתמודד במבחני ההישרדות.