קפטן מכבי ת"א, דור פרץ, ימריא היום (שלישי) לאיטליה על מנת לנהל מו"מ סופי עם העולה החדשה לסרייה א', ונציה, שמעוניינת להחתימו ל-3 עונות.
למרות שמכבי ת"א הגישה לו הצעה של כ-400 אלף אירו לעונה (שעשויה להפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר במועדון), פרץ היה נחוש לצאת בכל זאת לאירופה. על פי החוזה המסתמן, פרץ ישתכר בוונציה 700 אלף אירו לעונה. במקרה של ירידת ליגה, השחקן או הקבוצה יוכלו להתיר את חוזהו. פרץ דרש להיפגש לשיחה אישית עם המאמן פאולו זנטי ומחר תתקבל החלטה האם לסכם סופית בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג
בדרך לאיטליה. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
פרץ אחרי הזכייה בגביע של מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
לפרץ היו בשבועות האחרונים מספר הצעות נוספות מהליגות באירופה. הוא כבר פסל את האפשרות לעבור לליגה הרוסית, שם קיבל הצעות מהמועדונים הגדולים כמו צסק"א ולוקומוטיב מוסקבה, שהציעו לו שכר של 900 אלף אירו, וגם אופציית הליגה הבלגית נדחתה על הסף. לאחרונה דווח כי פורטו התעניינה בשחקן.
גורמים במכבי ת"א אישרו כי אכן מתקיים מו"מ מול פדה ויקו, קשר ספרדי ששיחק בעונה שעברה בגראנדה, כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet. מדובר בשחקן כנף שמאל, שבשנתיים האחרונות השתייך לגרנאדה ורשם במדיה 38 הופעות שבהן הבקיע שני שערים.
השחקן השתייך גם לנבחרות הצעירות של ספרד, כולל הנבחרת עד גיל 21. בעבר הוא שיחק בליגה השנייה בקורדובה, אלבסטה, לוגו ולגאנס.