בבני סכנין ממתינים בדריכות לתוצאות בדיקת הקורונה שעברו אתמול (רביעי) אנשי המועדון ביוזמת מינהלת הליגה, כאשר כבר נודע כי מאמן הכושר חואן קרלוס, כמו גם השחקן דוד טויזר, ששיחק במשחק מול מכבי נתניה (7:0), המכונה על ידי המועדון "משחק הקורונה", נמצאו היום חיוביים לנגיף.
טויזר הוא השחקן העשירי בקבוצה שנדבק. בסכנין מסרבים להירגע מהתנהלות המינהלת בכל הקשור למשחק מול נתניה כאשר כפי שפורסם אתמול ב-ynet, אם המינהלת לא תפעל לביטול תוצאת המשחק, תתבצע פנייה לבית המשפט המחוזי בעניין.
2 צפייה בגלריה
לראות ולא להאמין. לוח התוצאות בנתניה
לראות ולא להאמין. לוח התוצאות בנתניה
נדבק נוסף ב"משחק הקורונה"
(צילום: ראובן שוורץ)
"הרי היה ידוע מראש שאנחנו הולכים להפסיד", אמר גורם בסכנין. "כל מה שקורה היום עם הפסקת הפעילות מוכיח שאנחנו הוקרבנו למען ההגעה לאמת ואנחנו אומרים זאת באחריות כגוף שעבר על בשרו את הטרגדיה הספורטיבית הזאת".
לגבי נתניה הוסיפו ואמרו בסכנין: "הקולות שנשמעו מכיוון נתניה לאחר המפגש מולם היו קולות שנסחפו בתאוות בצע הגולים והנקודות".
2 צפייה בגלריה
בני סכנין נגד מכבי נתניה
בני סכנין נגד מכבי נתניה
גם בנתניה ייבדקו
(צילום: אלעד גרשגורן)
כדי להמחיש את גודל הבלגן ביום המשחק, בפני המינהלת תוצג בין היתר הקלטת שיחה שהתקיימה מספר שעות לפני שריקת הפתיחה בין מאמן השוערים מוטי אזולאי לנציג משרד הבריאות. בהקלטה שהגיעה לידי ynet התבקש אזולאי להיכנס מידית לבידוד בחדרו ונאסר עליו להגיע למשחק. במהלך השיחה הובהר לאזולאי כי מספר שחקנים נוספים יתבקשו להיכנס לבידוד. יש לציין שאזולאי דיווח לאנשי סכנין, להם לטענתם נאמר להתעלם מהשיחות.
בסכנין טוענים עוד באותו יום כי התריעו על כך בפני המינהלת אך בסופו של דבר המשחק התקיים ואזולאי ושאר אנשי המועדון הגיעו למגרש בנתניה על פי הוראות המנהלת.
בתוך כך הנהלת המועדון אישרה למאמן אלדד שביט להתחזק בשלושה שחקנים כשבמועדון מקווים שיינתן אישור לנחיתתם בישראל בצל הסגר שיחל ממחר. במקביל, התקדמות לגבי צירופו של כארם ארשיד, כאשר ייתכן שמוטי מלכה יעבור לרעננה כחלק מהעסקה בהתאם להסכמתו של השחקן. הקשר אביסיליו קייל ושחקן הכנף טורינו האנט מועמדים.

ואן דר קאמפ חתם בנתניה

בינתיים, אחד משחקני נתניה חש בתסמינים ובמועדון החליטו לערוך בדיקות קורונה לכל אנשי המועדון. מהקבוצה נמסר: "רגע לפני התפזרות הקבוצה לסגר הממשלתי, החליט המועדון לערוך בדיקות קורונה לכל המועדון על מנת למזער סיכונים רגע לפני החגים והמפגש הממושך עם המשפחות".
הבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ סיכם את תנאיו במכבי נתניה לעונה עם אופציה לשלוש נוספות. ואן דר קאפ בן ה-21 שיחק בקבוצת קמבור מהליגה ההולנדית השנייה. השחקן יגיע לארץ בימים הקרובים. גם החלוץ בן אז'ובל סיכם במועדון.