מחזור לסיום עונת 2020/21 בליגת העל לנשים בכדורגל, הוכתרה מ.ס קריית-גת, לה 43 נקודות, כאלופת המדינה בפעם השלישית בתולדותיה. היא גברה במגרשה הסינטטי החדש 0:1 על הרביעית אס"א תל-אביב (32) משער של סאנדיי לופס אוצ'אצ'י בדקה ה-30.
בכך שמרה על יתרון שש נקודות - כשבקופה נותרו רק שלוש – מבנות נתניה (37), שגם רשמה 0:1 בפארק צפוני ברעננה על הפועל (28) המקומית מהמקום השישי.
1 צפייה בגלריה
מ.ס קריית גת מול אס"א ת"א
מ.ס קריית גת מול אס"א ת"א
אליפות שלישית בתולדותיה. שחקניות קריית גת במשחק מול אס"א ת"א
(צילום: מושיק אושרי, אס"א תל־אביב )
הקבוצה מהדרום - שכבר הניפה בתחילת אפריל את גביע אתנה, המקביל לגביע הטוטו לגברים, ששוחק לראשונה - תוכל להשלים ביום חמישי טראבל היסטורי בענף, אם תנצח בגמר גביע המדינה, שייערך באצטדיון המושבה בפתח תקווה, את השלישית מכבי בנות עמק-חפר. זו (32) נפרדה ברמדה חדרה בתיקו 3:3 ממכבי כישרונות (23) הממוקמת שביעית.
עוד במחזור ה-17: האלופה היוצאת, מ.כ רמת־השרון (28), התקדמה למקום החמישי, כשמחצה במגרש האימונים הסינטטי שבמתחם אצטדיון המושבה 1:6 את הלפני אחרונה, הפועל עירוני פתח-תקווה (5), שיורדת לאחר שנה בליגה הבכירה. היא מצטרפת לקבוצת הפאר של הענף בעבר, מכבי חולון (0), שכזכור הופסקה פעילותה לאחר פעמיים בהן לא התייצבה למפגשיה, ונקבעו לחובתה הפסדים טכניים 3:0 בכל אחד מהמשחקים. הפעם נהנתה מזה העולה השנייה הפועל באר-שבע (12) מהמקום השמיני.
ומה קורה בליגה הלאומית? גם כאן, כשנותר מחזור בודד, כבר הבטיחה המוליכה הפועל מרמורק/רחובות (47 נקודות) את מקומה בעונה הבאה בליגה הבכירה.
גורל הכרטיס השני יוכרע במשחק ישיר מחרתיים, בו תארח בבית נגלר מזרחי (אתוס) שבקריית־חיים, השלישית, הפועל בנות -עראבה (39), את השנייה בנות עירוני מודיעין (41) המרשימה, שהעפילה רק השנה לליגת המשנה. אגב, בית"ר ירושלים (35), שהוקמה מחדש בקייץ 2019 וטיפסה עמה מהארצית, תתפוס את המקום הרביעי המכובד.