אחרי שנטע תקווה בקרב אוהדי מכבי ת"א כי בכל זאת יישאר לעונה שלישית, נראה שהמשחק ביום שלישי מול הפועל באר שבע יהיה בכל זאת משחקו האחרון של ולדימיר איביץ' בישראל. הסרבי אפילו העלה כאופציה שנת הפסקה מאימון, כשהצוות שלו סיפר לשחקנים כי הוא אמור לעזוב יחד איתם את ישראל כבר ביום רביעי.
מכיוון שהאימונים יתחדשו בעוד 10 ימים בלבד, ובעוד חודש כבר מצפה לצהובים משחק במסגרת הסיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, ההערכות הן שבמכבי כבר הכינו מחליף זר.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' על הקווים
ולדימיר איביץ' על הקווים
איביץ'. לא צפוי להמשיך
(צילום: עוז מועלם)
גם בגזרת השחקנים ההכנות לעונה הבאה תקועות וזה נובע בעיקר בגלל שעדיין לא נקבע התקציב לעונה הבאה. כתוצאה מכך שחקנים שמסיימים חוזה כמו איתי שכטר ואייל גולסה, עדיין לא קיבלו הצעה לעונה הבאה. עם זאת, השניים יקבלו הצעה בתקופה הקרובה.
במכבי ת"א זועמים על התנהלות משרד הבריאות שבגללה איתן טיבי, אבי ריקן וגולסה נאלצו להיכנס לבידוד יחד עם המנהל המקצועי יואב זיו ולא נכחו ב-0:1 על מכבי חיפה בסמי עופר. "הרי היינו כולנו באותו החדר בין שש לשבע, אז אני לא מבין איך רק שלושה שחקנים הוכנסו לבידוד", אמר גורם בקבוצה. אם כבר, היינו צריכים להיות כולם ביחד. אולי נגד באר שבע יגידו לכולנו להיות בבידוד. משהו פה לא נורמלי".
היום נודע כי גם המגן מאור קנדיל קיבל הודעה דומה, לאחר שלפי הבדיקה האפידמיולוגית שהה ליד חולה קורונה ב-24 ביוני בין 22 ל-23 בערב. במקביל, ממתין המועדון לתשובות ממשרד הבריאות בנוגע לבידוד של אבי ריקן, איל גולסה, איתן טיבי ויואב זיו
2 צפייה בגלריה
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל
(צילום: אורן אהרוני)
במועדון יפנו היום שוב למשרד הבריאות בטענה כי איכון הפלאפונים של זיו ושלושת השחקנים לא היה מדויק. במועדון גם מתכוונים לפעול לשחרורם המידי מהבידוד שמיועד להם עד לשבת.
פורסם לראשונה: 06:25, 05.07.20