מכבי חיפה כבר עם שני נצחונות משני משחקים בליגת העל, אחרי שהערב (ראשון) ניצחה את הפועל ב"ש 1:3 בסמי עופר. מאמנה, ברק בכר, דווקא מסרב להתרגש מהפתיחה הנהדרת.
"זה ניצחון חשוב, אבל אנחנו רק בהתחלה", סיפר בכר. "מאוד חשוב שהראינו אופי כשהגבנו מיד לאחר הספיגה. את זה אני אקח להמשך, אבל אני יודע שצריך להיות הרבה יותר טובים ואגרסיביים. נצטרך לשפר את העניין הזה ואת הלחץ, כי בהתקפה אנחנו עושים דברים טובים ועל ההגנה הקבוצתית עוד צריך לעבוד".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בכר מנחם את שחקני ב"ש בסיום
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
פער 5 נקודות ממכבי ת"א. שחקני חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו עובדים על הצד המנטלי מאוד חזק, יש הרבה לחץ על המועדון ואנחנו יודעים את זה. ספגנו שער כנגד מה שהיה והצלחנו להגיב מהר. מבחינתי זו נקודה חיובית, אבל אני לא מסתנוור", הוסיף בכר, שניצח את האקסית.
מאמן מכבי חיפה נשאל, איך לא, על פער 5 הנקודות ממכבי ת"א כבר בשלב מוקדם של העונה. "זה לא מעניין", ענה. "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים להשתפר. זה רק מחזור שני והליגה עוד ארוכה. החלום הקרוב שלי הוא לנצח את קייראט ביום חמישי. אני מקווה שנוכל לשחק בכלל". בכר נשאל גם לגבי חיזוק צפוי, אולי כזה בדמות ערן זהבי וענה בחיוך: "נראה לי שצריך למכור את כל סמי עופר כדי להביא אותו".
מנגד, המאמן המפסיד, יוסי אבוקסיס, סיכם: "חזרנו וזה נראה טוב, אבל השער השני הוריד לנו את האוויר. החמצנו, גם הם היו טובים והיו הרבה מצבים בשני הצדדים, אבל בסופו של דבר הפסדנו על הנאיביות שלנו, עם המצב הנייח הזה".