שלוש שנים לאחר שהייתה בפעם האחרונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, תעלה הערב (ה', 20:30) הפועל באר שבע לאצטדיון המושבה בידיעה שניצחון על ויקטוריה פלזן הצ'כית יחזיר אותה למפעל היוקרתי בו נטלה חלק בסך הכל פעמיים בהיסטוריה שלה.
העפלה לשלב הבתים תקנה למועדון שקט כלכלי לשנה לפחות ושווה לקופת המועדון מענק של שלושה מיליון אירו, לא כולל מענקים על נקודות, אם יושגו כאלה בשלב הבתים. על רקע העובדה שהבעלים אלונה ברקת התחייבה להעביר לתקציב המועדון חמישה מיליון שקלים לעונה הנוכחית, אך לא התחייבה לעשות זאת גם בעונה הבאה, אפשרות העלייה נעשית משמעותית במיוחד. בשל חשיבות המשחק עשויה ברקת להגיע להתמודדות ולראשונה מזה למעלה מחצי שנה תגיע לצפות במשחק של קבוצתה.
2 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
(אורן אהרוני)
אם באר שבע אכן תעפיל לשלב הבתים יזכו שחקני הקבוצה למענקים בסך כולל של למעלה ממיליון שקלים, כשלכל שחקן מענק בגובה אחר בהתאם לחוזהו, בין כמה עשרות אלפי שקלים ללמעלה ממאה אלף שקלים לשחקן.
המאמן יוסי אבוקסיס צפוי להמשיך עם ההרכב שהביס בשבוע שעבר 0:3 את מאת'רוול הסקוטית, מה שאומר שהארגנטינאי מריאנו בראיירו יפתח בקישור והקולומביאני ג'ונתן אגודלו בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס תוהה מה קורה על הדשא
אבוקסיס תוהה מה קורה על הדשא
אבוקסיס. קרדיט לאותו הרכב
(צילום: אורן אהרוני)
המשחק ייערך אמנם ללא קהל ולא באצטדיון טוטו-טרנר המושבת, אך בעיר באר שבע בהחלט מורגשת דריכות לקראת המשחק. תושבי שכונת נווה נוי בעיר שחששו שהפסקת חשמל יזומה של חברת החשמל תמנע מהם לצפות בהתמודדות, פנו לעיריית באר שבע וזו פעלה מול חברת החשמל והוחלט להזיז את שעת הפסקת החשמל לאחרי המשחק.