אליאל פרץ, קשרה של הפועל חדרה בשנתיים האחרונות, המריא הבוקר (שני) לאוסטריה. השחקן יחל את הקריירה האירופית שלו בקבוצת וולפסברגר בה חתם על חוזה לשנתיים הבאות, כשהעברתו נעשתה ללא תמורה. השחקן בן ה-23 יחבור לחברו שון ויסמן, שכזכור המליץ עליו לראשי המועדון.
"אני יוצא להגשים חלום גדול", אמר פרץ ל-ynet ספורט והוסיף: "אני מאוד מתרגש ומלא פרפרים בבטן. אני מחכה כבר להגיע לקבוצה, להכיר את האנשים ואת המועדון. מצפה לנו עונה מאתגרת וטובה. מבחינתי זה הצעד הראשון וממנו אמשיך לשאוף כמה שיותר קדימה".
3 צפייה בגלריה
לפני הטיסה. פרץ
לפני הטיסה. פרץ
לפני הטיסה. פרץ
(צילום: פרטי)
בהתאם לנהלים הרפואיים, פרץ יידרש לקיים בתחילה בידוד של ארבעה ימים ויערוך בדיקות רפואיות. הקשר התייחס לנושא: "כולי תקווה שהקורונה תחלוף מחיינו, ונתעסק בדברים שאנחנו אוהבים, שזה כדורגל".
על הפרידה מהקבוצה בה בילה את השנתיים האחרונות, סיכם: "נפרדתי מאנשים שנקשרתי אליהם מאוד. אני בטוח שהמועדון ימשיך להצליח גם בלעדיי. יש בחדרה צוות ושחקנים מדהימים שידעו לעשות את העבודה כמו שצריך, סומך עליהם ומאחל להם בהצלחה".
3 צפייה בגלריה
אליאל פרץ
אליאל פרץ
המריא לאתגר הבא. פרץ במדי חדרה
(צילום: ראובן שוורץ)
במקביל, בהפועל חדרה הודיעו שיוותרו על שירותיו של הקשר פיראס מוגרבי, שחתם בקבוצה לפני מספר חודשים תחת תנאי שיישאר רק אם יחלים לחלוטין מפציעה. כזכור וכפי שנחשף ב-ynet ספורט, בקבוצה ציינו בחוזה את מצב רגלו של מוגרבי, שנפצעה כששיחק בבני סכנין.
בנובמבר 2018 השחקן קרע את המיניסקוס והרצוע הצולבת בברכו, אחרי עשרה מחזורים בלבד וגמר את העונה. לפני כשנה עבר ניתוח ולאחריו תהליך שיקום באיטליה, שחזר על עצמו גם בחודש מאי האחרון במטרה להיות מוכן לעונה הבאה, מה שכאמור לא יקרה בהפועל חדרה, שהחליטה לממש את סעיף הפרידה.
3 צפייה בגלריה
פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי
כנראה שלא לתמיד. מוגרבי
(צילום: באדיבות הפועל חדרה)
"הוא מגיע עם ברך לא תקינה במאת האחוזים, כך שאנחנו צריכים להיות מגובים. לא המצאנו את זה, זה סעיף לגיטימי", נאמר בחדרה במעמד החתימה, ומוגרבי בעצמו אישר את הדברים: "זה סעיף לגיטימי וזה מקובל עליי, גם למאור בוזגלו יש סעיף כזה ומבחינתי זה בסדר גמור". בחדרה אישרו את הדברים.