למרות שאיבדה אתמול (ה') נקודות ראשונות העונה ואף ספגה שער בכורה, קבוצת מ.ס קריית־גת (13 נקודות) מוסיפה להוליך את טבלת ליגת העל בכדורגל נשים גם לאחר המחזור השישי. זאת כאשר סיימה במגרשה הסינטטי החדש בתיקו 1:1 מול מכבי כשרונות חדרה (2).
החדרתיות, שכזכור משחקן בשבוע שעבר מול העולה החדשה, הפועל עירוני פתח־תקווה, נדחה מכיוון ששחקנית המועדון נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, נותרות ללא ניצחון, גם בעקבות ביטול ה־0:3 הטכני מהמחזור הראשון על מכבי חולון. זו כזכור לא התייצבה מפני שלא אושרה בבקרה התקציבית; והשבוע חרץ בית־הדין המשמעתי של ההתאחדות את גורלה, פסל את תוצאותיה והוריד אותה ליגה.
1 צפייה בגלריה
אס"א ת"א מול עמק חפר
אס"א ת"א מול עמק חפר
אס"א ת"א הפסידה לאלופה
(צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א )
בכך יורד המסך מעל קבוצת הפאר עמוסת התארים של הענף הצעיר - רק בן 23 שנה - במהלכן זכתה בשישה דאבלים, מהם חמישה רצופים; בשש אליפויות מדינה, מהן חמש ברצף; ובתשעה גביעים, מהם שמונה רצופות. אלמלא עונת 03/04 הייתה מבוטלת (נערך בה רק הגביע, בו זכתה), היה יכול המועדון לצבור עוד דאבל ולהעצים את המאזנים המרשימים לכשעצמם.
למקום השני טיפסה בנות־נתניה (12), שהביסה בשפירא 0:4 את פתח־תקווה (1), הקבוצה הנוספת שטרם ירדה מהמגרש העונה עם שלוש נקודות, כשברשותה כבר נחתו 17 מטחים - הכי הרבה בליגה.
האלופה מ.כ רמת־השרון (8) מתאוששת מהפתיחה המאכזבת, עת גברה באוניברסיטת תל־אביב 0:1 על אס"א (10), השנייה ערב המחזור, לה זה הפסד ראשון. השער נכבש דקה לפני תוספת הזמן.
ומזל טוב לעולה השנייה, הפועל באר־שבע (5), שרשמה סוף סוף ניצחון - 0:2 על הפועל רעננה (3) בוסרמיל. מכבי בנות עמק־חפר (10) הייתה חופשית.