לאחר חשיפת שמותיהם של דור מיכה ועומר אצילי כשחקנים המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", והסיכוי הקלוש שיוגש נגדם כתב אישום, השניים יבקשו לחזור לאימונים של מכבי תל אביב.
לפני שזה יקרה, בקבוצה ימתינו להחלטה הסופית בכל מה שקשור לפן הפלילי. בימים הקרובים השניים יזומנו לשיחה שבה תובהר להם עמדת הבעלים מיץ' גולדהאר, ורק הוא יחליט אם ישובו לפעילות.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
עומר אצילי ודור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
סוכנם של השחקנים, רונן קצב, הגיב על ההחלטה לפרסם את שמם ולבטל את הערעור לבית משפט העליון: "שופט ושופטת ראו את הראיות ואמרו את דברם - לא בוצעו עבירות מין. צו איסור הפרסום היה הכרחי לתקופת החקירות, כדי שהן יתנהלו בצורה היעילה ביותר ללא חשיפת כל הצדדים המעורבים".
קצב המשיך: "בגלל הנזק התדמיתי האדיר שנוצר ויכול אף לגדול עם פרסום השמות החליטו דור מיכה ועומר אצילי לחשוף את שמותיהם בידיעה ברורה שלא נפל פגם פלילי בהתנהלותם. הנזק הכולל שנוצר לשחקנים הוא עצום אבל הם בוחרים לא להסתתר מאחורי צווי איסור פרסום ולהביט לאמת בלבן של העיניים, ולהתמודד עם ההשלכות של הפרסום".
"דור ועומר שמחים מהזכייה באליפות, שבה היה להם חלק נכבד, ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. אנו מאחלים לכולם בריאות טובה וחוסן נפשי וכלכלי בתקופה לא פשוטה שאנו עוברים, בתקווה לעתיד טוב יותר במהרה", הוסיף קצב.
2 צפייה בגלריה
צריך לקבל החלטה. מיץ' גולדהאר
צריך לקבל החלטה. מיץ' גולדהאר
צריך לקבל החלטה. מיץ' גולדהאר
(צילום: אורן אהרוני)

שניים מהשחקנים הבולטים במכבי ת"א

בתחילת חודש יוני התפוצצה הפרשה והשניים נחקרו תחילה בחשד לבעילת קטינות בהסכמה. מעט אחרי פתיחת חקירת המשטרה הודיעה מכבי תל אביב כי החליטה להוציא לחופשה את השניים - אז בלי לנקוב בשמותיהם. "הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר", נכתב בהודעת המועדון. "עם כל הקושי שבדבר, אנו סבורים כי בשלב זה חשוב להמתין בסבלנות ולאפשר להליכים להגיע לכדי מיצוי באין מפריע".
דור מיכה נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים של מכבי תל אביב בעשור האחרון ואף ענד את סרט הקפטן לא מעט פעמים העונה. בעונה שעברה הוא נבחר לכדורגלן השנה והעונה הבקיע שלוש פעמים. למיכה ארבע הופעות בנבחרת ישראל.
עומר אצילי, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ובגרנדה הספרדית, משחק במכבי תל אביב החל משנת 2017. בעונה שעברה הבקיע 11 שערים וסייע לקבוצתו לזכות באליפות המדינה. גם הוא ייצג בעבר את נבחרת ישראל. העונה כבש שמונה שערים והיה אחד השחקנים הטובים בליגת העל בסיבוב השני.