גם אם הפועל ת"א תישאר בסופו של דבר בליגת העל, ניר קלינגר עשוי לעזוב את המועדון עם סיום העונה. ההפסד הביתי לסכנין רק חיזק את התחושה בקרב גורמים בכירים בקבוצה, כי יש להחליף את המאמן שכשל העונה ומסיים את חוזהו בקיץ הקרוב.
הפועל ת"א רחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, כשהפועל כפ"ס ובני יהודה עוד צריכות לשחק היום, ומנגד הפועל חדרה, שהצליחה עם חילופי המאמנים של מנחם קורצקי, ברחה מהתחתית.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
כבר במהלך העונה בחנו בקבוצה את האפשרות להחליף את קלינגר, אחרי הכישלון בבניית הסגל בקיץ האחרון יחד עם המנהל המקצועי משה סיני, אולם מי שעמד על הרגליים האחוריות כדי למנוע את עזיבתו היה מאיר תושב. בנוסף, מאמנים כמו מרקו בלבול סירבו להגיע.
הישארות בליגה עם סגל אליו הצטרפו שבעה שחקנים רק בינואר האחרון היא לא הישג שישפיע על עתידו של קלינגר במועדון, כשמבחינת הבעלים הוא כשל בעצם הגעת הקבוצה למצב של התמודדות נגד ירידה. גם העובדה שהאדומים ניצחו רק פעם אחת העונה בבלומפילד, תורמת לאפשרות שיעזוב בקיץ. בהפועל ת"א לא ממש רוצים להתעסק בשלב זה בזהות המאמן לעונה הבאה בשל המאבק נגד הירידה, כשברור שגם בקיץ הקרוב שוק המאמנים לא יהיה משופע בתחליפים משמעותיים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א. "רצינו לשמח אותם"
(צילום: עוז מועלם)
"הקבוצה עשתה קפיצה גדולה באחוזי ההצלחה שלה מאז הגעת השחקנים החדשים", הודו במועדון. "אבל ברגע שקלינגר פוגש קבוצות שאנחנו צריכים ליזום ולשחק כדורגל נגדן, לא קורה כלום. לא ניצחנו את בני יהודה, סכנין או כפ"ס בבית, אנחנו בבעיה גדולה. קודם כל שנישאר ליגה".
במועדון ביקרו את השיפוט של אוראל גרינפלד, ובעיקר את ההחלטה להרחיק את רז שלמה: "סכנין שכבו כמעט משחק שלם על הדשא והמשרוקית של איש ליגת האלופות לא זזה. זה לא מתאים". קלינגר הוסיף: "צריך לבדוק את החלטת השופט בעיקר את האדום. מניח שאיגוד השופטים יבדוק את זה".
3 צפייה בגלריה
רז שלמה
רז שלמה
האדום של גרינפלד לרז שלמה. "צריך לבדוק את ההחלטות שלו"
(צילום: עוז מועלם)
כעת מצפים לקלינגר שני משחקים חשובים, בשלישי הקרוב בגביע נגד מכבי נתניה וביום ראשון הבא הדרבי נגד מכבי ת"א, מולה הוא הפסיד בכל המשחקים עם יחס שערים משפיל במיוחד כמאמן הפועל.
מעבר לביקורת על קלינגר, במועדון דיברו על היכולת החלשה של איאד אבו-עביד ודני גרופר, ובעיקר על החלק ההתקפי. "מאוד רצינו לשמח את הקהל שלנו שריגש אותנו", אמר קלינגר. "לא היינו חדים בחלק ההתקפי, שלטנו במשחק גם בעשרה שחקנים רק באופן אופטי, את הפעולות החשובות לא עשינו טוב וצריכים לבדוק את עצמנו בעניין הזה. הקרב יימשך עד הסוף, התחתית שואבת את כולם ונצטרך להיות עם הרבה אופי לקוות שהפצועים יחזרו . אני בטוח בקבוצה שלנו שהיא חזקה, משחקת כדורגל ושולטת במשחקים".
שי אליאס סיכם: "מאכזב מאוד במשחק ביתי עם הקהל שלנו אחרי שנה שריגש אותי והיה לנו כייף שהגיעו . אנחנו צריכים לחשוב על מכבי נתניה עוד יומיים וחצי בגביע, צריכים לנצח והראש לשם".