אחרי עוד משחק ללא ניצחון - הרביעי ברציפות - גם ניר קלינגר יודע שהוא לא ילקק העונה דבש בהפועל ת"א. "קשה לי מאוד, אני מתוסכל, אני לא יכול לסבול את זה שאנחנו לא כובשים מכל כך הרבה הזדמנויות בזמן שקבוצות אחרות מנצחות 0:1 מפוקס", אמר קלינגר בסיום ה-0:0 הערב (שבת) בבלומפילד מול מכבי נתניה.
לאדומים, שנמצאים בתחתית ליגת העל, יש להם רק שלושה שערים בשמונה משחקים ו-6 נקודות בלבד מ-24 אפשריות. "קשה לי לפענח את זה מקצועית. היינו יכולים להכריע את המשחק במחצית הראשונה ולא עשינו את זה", הודה המאמן. "לפני הצד המקצועי והפרשנות, חשוב לי להגיד שגם משה סיני וגם אני מודעים למצב. בקיץ היו לי שתי הזדמנויות, ללכת הביתה או להתמודד. בחרתי להתמודד למרות שידעתי שהתקציב מוגבל. הפועל ת"א מועדון לא עשיר, אבל כן ענק. יכולתי גם לא לעשות את זה, אך אחד לא מכריח אותי להיות פה".
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
"חסרים לנו שחקני הכרעה". קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
גוטליב, ואן דר קאפ
גוטליב, ואן דר קאפ
גוטליב ו-ואן דר קאפ רוקדים באוויר
(צילום: עוז מועלם)
"בקיץ לא היו לנו כסף, זמן ואפשרויות. היו תקלות בדרך ולא הבאנו מספיק שחקני הכרעה. זה ברור לכולם, בניתי קבוצות, אני לא מהיום בכדורגל. יש מגבלות ואנחנו לא יכולים להתמודד איתן בכל עמדה על מגרש. יש לנו שוער מצוין, יש לנו הגנה וקישור אחורי טובים מאוד, אבל חסרים לנו שני שחקני הכרעה", הוסיף קלינגר.
על הדיווחים לפיהן עומרי אלטמן מבוקש במכבי חיפה, אמר המאמן האדום: "אני מניח שלכל דבר יש מחיר. אני לא מונע מאף שחקן שלי להתקדם, אבל אני לא חושב שללכת למכבי חיפה זה התקדמות כי תהיה לו תחרות קשה ובהפועל תל אביב הוא שחקן מפתח".
מהעבר השני, מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד סיכם: "לא הבקענו והיו לנו הרבה מאוד מצבים. אני שמח כמאמן שייצרנו מצבים, אבל כשמגיעים לרחבת ה-16 צריכים להכריע את המשחק. זה משהו שאני לא מרוצה לגביו. ראיתם היום שחקנים צעירים שהקשו על היריב שלנו, זאת אנרגיה שאנו צריכים. השחקנים שלי לומדים מיום ליום, אבל היום אני לא מרוצה כי לא לקחנו את כל הנקודות".