עשרות אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו הערב (חמישי) לביתו של מאמן הקבוצה רוני לוי כדי למחות נגדו, האוהדים צעדו לכיוון הבית של לוי וקיללו אותו. מחר בשעה 10:00 ארגון האוהדים "לה פמיליה", אמור להגיע למתחם האימונים בית וגן כדי למחות נגד המאמן והשחקנים.
המצב בבית"ר ירושלים מתוח מאוד לאור היכולת החלשה של הקבוצה. ביום שלישי היא הפסידה 3:0 ליריבה המרה הפועל תל אביב, ובשבת סיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע. מה שאומר שככל הנראה רוני לוי לא ימשיך בעונה הבאה, ובבית"ר שקלו לפטר אותו כבר אחרי ההפסד להפועל ת"א. בבית"ר ירושלים גינו את המחאה: "בעלי בית״ר ירושלים, משה חוגג והנהלת הקבוצה, מגנים בחריפות את ההתקהלות ליד ביתו של מאמן הקבוצה, רוני לוי. מחאות הן לגיטימיות עד שהן מגיעות לביתו הפרטי של אדם. אנו קוראים לכולם להנמיך את הלהבות ולחזור לפרופורציות".
1 צפייה בגלריה
לוי
לוי
רוני לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
במקביל למחאה מול ביתו של רוני לוי, המנהל המקצועי יוסי בניון התייחס באינסטגרם למצבה של הקבוצה: "יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם. לא נרדמנו אפילו לא לשנייה אחת בלילה, ביישנו את המועדון ואת האוהדים שלנו", כתב.
"עם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון ש"ח, שהוא מתקרב לשליש מהשכר שחקנים של שתי קבוצות וחצי שכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת, הקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר - אז עם כל הכבוד, קצת פרופורציות. כשקבוצות אחרות זוכות בגביע הטוטו, כולם מפרגנים על חוזק ועוצמה של המועדון, ובצדק. אבל כשמדובר בבית"ר - מדובר בסתם תואר ובזלזול מצד כולם".
View this post on Instagram

יצאנו מהמשחק האחרון מאוכזבים ומרוסקים, בדיוק כמוכם לא נרדמנו אפילו לא לשנייה אחת בלילה, ביישנו את המועדון ואת האוהדים שלנו. כל מי שיש לו חלק בענף הכדורגל כאיש מקצוע ואוהד יודע ומבין שאין קיצורי דרך להצלחה, לבנות חדר הלבשה בריא ויציב, לחבר את השחקנים אחד לשני ולהרכיב שלד של שחקנים לוקח זמן. עם תקציב שכר שחקנים של 25 מיליון ש"ח שהוא מתקרב לשליש מהשכר שחקנים של 2 קבוצות וחצי שכר שחקנים של קבוצה מובילה נוספת אז עם כל הכבוד קצת פרופורציות. הקבוצה נמצאת נכון להיום כמחזיקת גביע הטוטו אחרי 10 שנים ללא אף תואר. כשקבוצות אחרות זוכות בגביע הטוטו כולם מפרגנים על חוזק ועוצמה של המועדון ובצדק אבל כשמדובר בבית"ר מדובר בסתם תואר ובזלזול מצד כולם. המטרה הראשית והעיקרית בתחילת העונה הייתה להשיג כרטיס לאירופה, רק בתקשורת אנשים בעלי אינטרס וצרות עין מחליטים על דעת עצמם מה המטרות שהגדרנו לעצמנו ומה נחשב כישלון או הצלחה. איבדנו העונה 2 שחקנים משמעותיים את מיכאל אוחנה שהיה אמור להוביל את הקבוצה הזו, מכרנו את גדי קינדה ו וקשה להתעלם מהעובדות האלו, ובנוסף בלי עידן ורד שנעדר רוב העונה, בשקט בשקט המשכנו בשלנו וידענו להתעלות על עצמנו ברוב העונה למרות הכל. אנחנו בעמדה הטובה ביותר להשיג את המטרות שלנו, להיות בנקודה שבה שנה הבאה נוכל להתקדם ולהיות במקום הראוי למועדון בית"ר ירושלים. אל תיתנו לרעשים מסביב להפריע, עם יד על הלב אני מבין ללבכם של האוהדים, אני מרגיש ושומע את האכזבה ואין מה להגיד מעבר לזה. אני מבקש עד כמה שאפשר, תמשיכו לתמוך בשחקנים הם צריכים אתכם איתנו מאוחדים, ביחד נעבור את הכל. אתם קהל מדהים ועוד יהיו לנו הרבה רגעים שמחים ביחד. בסוף העונה נשב כולנו ונחליט את מה שהכי טוב והכי נכון למועדון,עכשיו כולנו מרוכזים בלהשיג ביחד את הכרטיס לאירופה.

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on