שחקני בני סכנין הופתעו לקבל הבוקר (חמישי) זימון לבדיקת קורונה. לאחר בירור נודע כי קיים חשש שאחד משחקני הקבוצה נדבק בנגיף. השחקן המדובר שהה ליד חולה מאומת ונכנס לבידוד. בימים האחרונים הוא לא היה עם יתר חבריו וגם לא שותף ב-0:1 על מכבי חיפה אמש בגביע הטוטו.
למרות שהבדיקה שלו יצאה חיובית, בדיקת הקורונה הקבוצתית לא תיערך היום, למרות פנייה מטעם הקבוצה למשרד הבריאות. "יצרנו היום קשר עם האחראים במינהלת הליגה דרך שיחת וידאו", נמסר מהמועדון. "מינהלת הליגה קיבלה עידכון מלא בנושא השחקן המאומת בנגיף הקורונה. המועדון יקבל הנחיות מהמינהלת במשך היום. יש לציין שהשחקן נכנס לבידוד מיום קבלתו את הודעת הבידוד, הוא לא שיחק במשחקים האחרונים. איחולי בריאות לכולם".
1 צפייה בגלריה
שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים
אתמול הם חגגו מול מכבי חיפה. בני סכנין
(צילום: ראובן שוורץ)
השחקן המדובר סיפר כיצד התגלגל האירוע: "בן דוד שלי שהייתי לידו נמצא לפני שלושה ימים כחולה מאומת והודיע לי על זה מיידית. נכנסתי לבידוד בלי לקבל הוראה מאף אחד ואתמול קיבלתי הודעה ממשרד הבריאות שעליי להיכנס לבידוד של עשרה ימים ולעבור בדיקת קורונה. אני בסדר חוץ מזה שאני קצת מצונן".
בצד המקצועי, יממה אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו, במועדון ניסו לצנן את ההתלהבות. "זה נחמד ויפה אבל אסור לנו להסתנוור כי מדובר במשחק הכנה בלבד", אמרו במועדון. עם זאת, בסכנין רוצים מאוד להתקדם במפעל ולזכות בכספי המענקים שיעזרו לצמצם במעט את הגרעון בתקציב.
שחקני הרכש של הקבוצה עדיין לא עברו בבקרה והדבר פוגע בהכנות לעונה שבפתח. מהראן ראדי שסיים את חוזהו בקבוצה נמצא עדיין במגעים לגבי חוזה חדש, אבל עדיין לא ברור אם יישאר לעונה נוספת. המאמן, אלדד שביט, שוחח השבוע עם הקשר הוותיק, בינתיים בלי להגיע לפיתרון כלשהו. ראדי מחזיק בהצעות מקבוצות נוספת ולא מן הנמנע שהוא ייבחר לעזוב.
פורסם לראשונה: 11:15, 13.08.20