דור פרץ שוחרר מסגל נבחרת ישראל לקראת שני המשחקים הקרובים: מול מונטנגרו בשבת ונגד פורטוגל ברביעי הבא. זאת בשל עומס משחקים גדול ובעקבות רגישות בשריר האחורי.
כזכור, המשחק מול מונטנגרו אמור היה להתקיים בישראל, אבל בוטל בעקבות המצב הביטחוני. בין ההתאחדות הישראלית להתאחדות של מונטנגרו התנהלו מגעים על מנת לקיים את המשחק בכל זאת והוסכם, כאמור, על העתקת מיקומו.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ באימון הנבחרת
דור פרץ באימון הנבחרת
שוחרר מהסגל. פרץ
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
החליט להעניק לפרץ מנוחה. רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
יהיה מדובר במשחק הראשון של הנבחרת מאז ה-1:4 על מולדובה במסגרת מוקדמות המונדיאל בחודש מרץ. לפני כן, ישראל סיימה ב-1:1 מול סקוטלנד והפסידה 2:0 לדנמרק.
הכחולים-לבנים יצטרכו להסתדר בצמד המשחקים גם ללא מונס דאבור, ששוחרר בשישי האחרון מהסגל. מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר, שוחח עם דאבור בשבוע שעבר והחליט כי בסיטואציה הנוכחית השחקן אינו יכול לתרום לנבחרת כפי שמצופה מכל שחקן שנמנה על הסגל. דאבור מצידו הבהיר כי אירועי התקופה האחרונה לא מאפשרים לו להתרכז ב-100 אחוז באתגרים המקצועיים של הנבחרת.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
רק אתמול זכה בגביע המדינה. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
במהלך המהומות בהר הבית שהובילו בהמשך למבצע 'שומר חומות', דאבור העלה פוסט פוליטי לאינסטגרם שעורר סערה ובו כתב: "אלוהים רואה את מעשי העושקים", בהתייחס למה שקרה בירושלים.
דאבור התייחס לאירועים האחרונים: "אין לי שום כוונה לפרוש מנבחרת ישראל והבהרתי זאת בשיחות הכנות שהיו לי עם המאמן ועם יו"ר ההתאחדות. כל מה שאני זקוק לו עכשיו, ואולי לא רק אני, זה פסק זמן כדי לתת לרוחות להירגע, בתקווה ובאמונה שהזמן יאפשר לכולנו לחזור לעסוק בכדורגל, לטובת הנבחרת ולטובת הדו-קיום".